هاست پرسرعت
بازی

شکست فیلم Avatar 2 در گیشه پایانی زودهنگام برای این فرنچایز رقم می‌زند

شکست فیلم Avatar 2 در گیشه پایانی زودهنگام برای این فرنچایز رقم می‌زند

جیمز کامرون به تازگی اظهار داشته که در صورت شکست فیلم Avatar: The Way of Water در گیشه، فیلم «آواتار ۳» پایان این فرنچایز خواهد بود.

فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) دنباله‌ای برای فیلمی به همین نام محصول سال ۲۰۰۹ میلادی و ساخته جیمز کامرون (James Cameron) است و طرفداران بیش از یک دهه منتظر تماشای این اثر بوده‌اند.

فیلم «آواتار» نه تنها توانست به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شود بلکه جلوه‌های بصری خیره‌کننده آن توجه هر بیننده‌ای را به خودش جلب کرد و تحسین آن‌ها را برانگیخت. با این حال، از آن زمان سال‌ها می‌گذرد و تکرار موفقیت فیلم اول بسیار دشوار خواهد بود.

جیمز کامرون در مصاحبه تازه خودش در مورد فیلم «آواتار: راه آب» اظهار داشته که در صورت شکست این فیلم در گیشه و عدم علاقه مردم به این اثر، او حاضر است که داستان این فرنچایز را با فیلم «آواتار ۳» به پایان برساند. کامرون در همین رابطه گفته:

تبلیغات

گیشه می‌تواند آینده این فرنچایز را دست خوش تغییر کند. در صورتی که این فیلم‌ها سودآور نباشند، احتمالا ما تصمیم خواهیم گرفت که داستان را با فیلم سوم به پایان برسانیم و فیلم‌های بیشتری از آن نسازیم.

از سوی دیگر، وضعیت فعلی جهان با آن زمان که من فیلم اول را ساختم یا داستان فیلم‌های بعدی را نوشتم، کاملا متفاوت است. همه‌گیری کرونا و همچنین گسترش سرویس‌های آنلاین همه چیز را تغییر داده‌اند. با این حال، ما با فیلم «آواتار ۲» سعی داریم لذت تماشای فیلم‌ها روی پرده سینماها را به مخاطبان یادآوری کنیم.

فیلم «آواتار: راه آب» در اواخر سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران می‌شود. فیلمبرداری اصلی فیلم «آواتار ۳» نیز انجام شده و قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود. اکران فیلم «آواتار ۴» نیز برای دو سال پس از آن برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

@alistarTheRock????Ali.Albert Einstein❤GOD OF WAR❤BlackCityKratosپلنگ پیرهن صورتیmahdi12345Mr.BadGuy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا