هاست پرسرعت
بازی

طراحی جدیدی از انیمیشن Elemental منتشر شد

طراحی جدیدی از انیمیشن Elemental منتشر شد

در جدیدترین طراحی مفهومی منتشر شده از انیمیشن Elemental شیمی بین وید و امبر به تصویر کشیده شده است.

به تازگی طرح مفهومی جدیدی از اثر مورد انتظار پیکسار، یعنی انیمیشن Elemental (بنیادین) منتشر شده است که در آن دو شخصیت اصلی این انیمیشن یعنی وید و امبر به تصویر کشیده شده‌اند. داستان این انیمیشن در شهری اتفاق می‌افتد که تجسم عناصر اربعه در آن زندگی می‌کنند و روایتگر داستان عشق زوجی عجیب است.

در طول روند اتفاقات فیلم امبر و وید که از آتش و آب تشکیل شده‌اند در شهر به گشت و گذار می‌پردازند؛ آن‌ها متوجه می‌شوند که خیلی بیشتر از تفاوت‌هایشان با یکدیگر اشتراک دارند و می‌توانند یکدیگر را به خوبی درک کنند. این اثر می‌خواهد بینندگان احساسات و ادراک متفاوت در جهان پیرامون را درک کنند و به دید بهتری نسبت به دنیای اطراف خود دست یابند.

شما می‌توانید تصویر منتشر شده را در زیر تماشا کنید.

تبلیغات
طراحی جدیدی از انیمیشن Elemental منتشر شد

در تصویر منتشر شده وید و امبر در حال وقت‌گذرانی در کنار یکدیگر مشاهده می‌شوند. در این تصویر وید بسیار سرخوش است؛ ولی امبر کمی محتاط‌تر به نظر می‌رسد. شاید همین نکات، برخی از ابعاد شخصیت وید و امبر را برای بیننده روشن کنند.

کارگردانی انیمیشن Elemental در دستان پیتر سون (Peter Sohn) است. سون پیش‌تر کارگردانی اثر The Good Dinosaur (دایناسور خوب) را بر عهده داشت. از صداگذاران این انیمیشن می‌توان به مامودو اثی (Mamoudou Athie) و لیا لوییس (Leah Lewis) اشاره کرد.

انیمیشن Elemental در تاریخ 23 ژوئن 2023 (2 تیر 1402) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: کولایدر

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا