هاست پرسرعت
خودرو

طراحی کراس اور کامپکت و جدید میتسوبیشی رونمایی شد

طراحی کراس اور کامپکت و جدید میتسوبیشی رونمایی شد

میتسوبیشی قبل از معرفی رسمی کراس اور کامپکت و جدید خود در نمایشگاه خودروی اندونزی مشتاق است طراحی ظاهری آن را به نمایش بگذارد.

هنوز نام این محصول جدید مشخص نیست اما به‌طور رسمی تائید می‌شود که کراس اور جمع‌وجور ژاپنی‌ها نسخه‌ای تعدیل شده از کانسپت XFC سال قبل خواهد بود. استایل این خودرو در اکثر بخش‌ها مشابه کانسپت یاد شده خواهد بود اما در نسخه تولیدی شاهد دستگیره‌های درب عادی، آینه‌های جانبی سنتی بجای دوربین و چراغ‌های ساده‌تر هستیم.

میتسوبیشی همچنین می‌گوید شاسی‌بلند کامپکت خود را با پیشرانه ۱.۵ لیتری، گیربکس CVT و طراحی دیفرانسیل جلو عرضه خواهد کرد. این خودرو با رینگ‌های ۱۸ اینچی در دسترس خواهد بود و ارتفاع آن از سطح زمین به ۲۲۲ میلی‌متر خواهد رسید که بیشترین میزان بین رقبای کلاس خود است. از نظر ابعاد باید گفت طول/عرض/ارتفاع محصول موردبحث به ترتیب به ۴۳۹۰/۱۸۱۰/۱۶۶۰ میلی‌متر می‌رسد و به این ترتیب قدبلند جدید میتسوبیشی از هر نظری بزرگ‌تر از میتسوبیشی ASX (نسخه ریبج شده از رنو کپچر) بازار اروپاست.

کانسپت میتسوبیشی XFC

این خودروی جدید تلاش‌های میتسوبیشی جهت تمرکز روی منطقه آسه آن یا کشورهای جنوب شرق آسیا را نشان می‌دهد. البته احتمال دارد شاهد عرضه شاسی‌بلند موردبحث در بازارهای دیگر نیز باشیم هرچند چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده است. میتسوبیشی فعلاً آماده انتشار تصاویر کابین خودرو نیست اما می‌دانیم که در این بخش سیستم صوتی سفارشی یاماها وجود خواهد داشت. قبلاً با انتشار تیزری پیش‌نمایش کابین انجام شده است. در داخل خودرو دو نمایشگر کنار یکدیگر وجود دارند، چیزی که در اکثر خودروهای مدرن دیده می‌شود. کراس اور کامپکت میتسوبیشی پس از معرفی در روزهای آینده وارد خط تولید در اندونزی خواهد شد و طی ماه‌های آینده به دست مشتریان خواهد رسید. در نمایشگاه خودروی اندونزی ۲۰۲۳ علاوه بر این خودرو مدل برقی و kei جدید با نام eK X EV نیز برای اولین بار در خارج از ژاپن به نمایش درخواهد آمد.

تصاویر کابین کانسپت میتسوبیشی XFC

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۰ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا