هاست پرسرعت
بازی

طراح Mortal Kombat از تاریخچه‌ی نشان این مجموعه می‌گوید

طراح Mortal Kombat از تاریخچه‌ی نشان این مجموعه می‌گوید

یکی از طراحان مجموعه‌ی Mortal Kombat در رشته‌توییتی به تاریخچه‌ی نشان آن پرداخته و حتی اولین طراحی‌های خود را نیز به اشتراک گذاشته است.

جان توبیاس (John Tobias) می‌گوید هنگامی که او نخستین طراحی‌های این نشان را به خواهر خود نشان داد، او فکر کرد که موجود داخل آن بیش‌تر به اسب دریایی شباهت دارد تا اژدها. سر اژدهای این نشان ابتدا به سمت چپ متمایل بود. سازندگان در ادامه از هر دو نوع این نشان که سر اژدها در یکی به سمت راست و در دیگری به سمت چپ بود، استفاده می‌کردند، اما تنها یکی از آن‌ها باید برای نشان تجاری بازی انتخاب می‌شد. بنابراین، توبیاس سرانجام نشانی که امروز می‌بینیم را برگزید.

به تازگی تصویر یکی از نخستین طراحی‌های نشان اژدهای Mortal Kombat را یافتم. این نشان را طراحی کردم تا هم نماد بازی‌مان باشد و هم نماد مسابقات خیالی‌اش.

جان توبیاس

جان ووگل (John Vogel)، یکی از هنرمندان Mortal Kombat، طراحی بالا را دیجیتالی کرده است. همچنین، این نشان با الهام از نخستین نام مجموعه یعنی Dragon Attack طراحی شده بود. اد بون (Ed Boon) و توبیاس در ادامه آن را به Mortal Kombat تغییر دادند.

برگزیدن اژدها به عنوان نماد این مسابقات را از نام Dragon Attack الهام گرفتیم. پیش از اینکه من و اد بون نام Mortal Kombat را انتخاب کنیم، قرار بود از آن عنوان استفاده کنیم. این هم طرح اولیه‌ی من از عنوان Dragon Attack:

تبلیغات

جان توبیاس

توبیاس دلیل انتخاب Mortal Kombat را شرح نداد، اما اعلام کرد که عنوان Dragon Attack را از آهنگ هم‌نام گروه کویین (Queen) الهام گرفته است. همچنین، به نظر می‌رسد که اد بون طرفدار این گروه موسیقی است. حتی رنگ‌های استفاده‌شده در طراحی دستگاه آرکید این بازی، همان رنگ‌هایی است که در آهنگ مذکور به آن‌ها اشاره می‌شود.

ظاهر اژدهای موجود در نشان هم به مجسمه‌ی طلایی اژدهایی برمی‌گردد که ووگل روی میز مدیر کل شرکت میدوی گیمز (Midway Games) یعنی کِن فدسنا (Ken Fedesna) دیده بود. گویا این مجسمه هنوز هم وجود دارد.

محتوای اضافی: اد بون به تازگی از مجسمه‌ی اژدهایی که استفاده کردیم، عکسی منتشر کرده است؛ درست 30 سال بعد!

جان توبیاس

مشاهده‌ی سایر پیام‌های این رشته‌توییت قطعاً برای هواداران Mortal Kombat جذاب خواهد بود. نام کاربری جان توبیاس در توییتر therealsaibot است.

BahramsonyDARKSIRENPorfosorZahragamer2پسر همسایهA,shDeadSpaceDarthAlimobile1199Trollground Games (درحال ضج...ه و ف ..شار)Arkhamیوهانmatrix4221489MishsScreaming Demonmahdi12345Dr.Pyro❤GOD OF WAR❤

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا