هاست پرسرعت
بازی

طرفداران Red Dead Redemption از نسخه‌های PS4 و Nintendo Switch بازی ناراضی هستند

طرفداران Red Dead Redemption از نسخه‌های PS4 و Nintendo Switch بازی ناراضی هستند

طرفداران Red Dead Redemption از تصمیم راکستار گیمز (Rockstar Games) مبنی بر عدم ارائه هیچ ویژگی جدید یا حتی ارتقای بازی به رزولوشن‌های بالاتر و نرخ فریم سریع‌تر انتقاد کردند.

تبلیغات

مدت کوتاهی پس از اعلام اینکه بازی جهان‌باز و محبوب Red Dead Redemption به PS4 و نینتندو سوییچ خواهد آمد، طرفداران نارضایتی خود را از انتشار این عنوان بر روی PS4 به جای کنسول‌های مدرن یا PC اعلام کردند.

همان‌طور که از IGN پیداست، طرفداران همچنین از این واقعیت که توسعه‌دهنده چیزی را در نسخه جدید Red Dead Redemption تغییر نداده، ناامید شده‌اند و این پورت را به یک «تبدیل» تشبیه کرده‌اند.

استقبال از بازی کاملاً منفی بوده و طرفداران از این حقیقت که نسخه جدید Red Dead Redemption از افزایش مقیاس بافت، پشتیبانی از FPS 60 یا حتی رزولوشن بالاتر برخوردار نیست، گله‌مند هستند.

راکستار گیمز پس از تایید Red Dead Redemption برای PS4 و نینتندو سوییچ در اوایل هفته، اعلام کرد این بازی در تاریخ ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) برای دو پلتفرم مذکور عرضه خواهد شد.

جالب است بدانید با وجود این نسخه‌ها، به نظر می‌رسد Xbox One و Xbox Series X/S هنوز هم سیستم‌های ارجح باشند؛ چرا که پشتیبانی از Backwards Compatibility آن‌ها شامل توانایی اجرای بازی در نرخ فریم بالاتر و رزولوشن ۴K می‌شود.

برای کسب جزئیات بیشتر در مورد Red Dead Redemption، به اسکرین‌شات‌هایی که برای عرضه‌ی مجدد آن منتشر شده است مراجعه کنید.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

تبلیغات
ABDVDKratosRondaRoyalknightꪖꪜꫀꪀᧁꫀᣗmeysambSepehrOmid_FshSami 227باسم ابن اسحاقDark Fantasydarck WolffAli_pxPeter Parkerred-eyed Banished KnightTrash boatSoulsnowgirlجان قماربازکاکاسنگیmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا