هاست پرسرعت
بازی

ظاهراً تریلر داستانی God of War Ragnarok چند ماه پیش لو رفته بود

ظاهراً تریلر داستانی God of War Ragnarok چند ماه پیش لو رفته بود

تریلر داستانی بازی God of War Ragnarok که در جریان مراسم هفتۀ پیش سونی نمایش داده شد، در واقع حدود دو ماه پیش لو رفته بود.

حداقل دو اینسایدر به این تریلر دسترسی پیدا کرده بودند، یکی از اشخاص مذکور بخش‌هایی از این تریلر داستانی را از 13 جولای (22 تیر) در صفحۀ یوتیوب خود قرار داده بود اما به صورتی که فقط از طریق لینک می‌شد آن را پیدا کرد. مورد دیگر، کاربری در توییتر است که در 14 اوت (23 مرداد)، یکی از دیالوگ‌های این تریلر را به اشتراک گذاشته بود. همۀ این‌ها باعث شکل‌گیری سوالات بیشتری دربارۀ مشکل امنیتی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) می‌شود و این‌که چرا سانتا مونیکا (Santa Monica) تریلر مذکور را زودتر از این‌ها منتشر نکرده بود.

اینسایدرها تصمیم گرفتند تا تریلر داستانی God of War Ragnarok را منتشر نکنند

اینسایدر اول یاد شده، یعنی Dusk Golem، با انتشار توییتی دربارۀ ویدیوی مخفی صفحۀ یوتیوبش گفت:

مسئلۀ مهم زمان آپلود ویدیو است. باید بگویم به غیر از جزئیات فعلی‌ای که به آن دسترسی دارم، برنامه‌ای برای افشای موارد بیشتر از GoW ندارم. اما گفتم زمانی که تریلر رسماً منتشر شود، این را پست خواهم کرد.

اینسایدر دیگر، Shpeshal_Nick، در 14 اوت دیالوگ زیر را از تریلر مذکور منتشر کرده بود:

“اصلاً همچین عشقی رو می‌تونی تصور کنی؟”

تبلیغات

با بررسی پاسخ‌های دیگر او به توییت اولیۀ خودش، مشخص بود که Shpeshal_Nick در حال اشاره به God of War Ragnarok بوده است، اما با توجه به پروندۀ ضد و نقیض او در افشاسازی‌ها، عدۀ زیادی Shpeshal_Nick را جدی نگرفتند. جدای از این‌ها، از آن جهت که تریلر مذکور لو نرفته است، شاهد حرکت عجیب ولی مطلوبی از این اینسایدرها بودیم.

سوال اصلی این است که چند نفر به این محتویات دسترسی داشتند و اصلاً چطور این تریلر افشا شده است. همچنین، علت این همه تعلل از سوی استودیوی سانتا مونیکا برای انتشار تریلر God of War Ragnarok، با وجود آماده بودن تریلر و اشتیاق بیش از حد طرفداران، چه بوده است.

چند ماه پیش، Shpeshal_Nick گزارشی مبنی بر نفوذ امنیتی‌ در شرکت سونی منتشر کرد که بسیاری آن را دروغ فرض کردند. ولی با توجه به لیک‌های اخیر عناوین فرست پارتی سونی، مشخص است که شاهد مشکلاتی در سونی هستیم.

بنابراین، در این بازۀ باقی مانده تا انتشار God of War Ragnarok، مراقب اسپویلرها باشید.

نظر شما دربارۀ این حرکت اینسایدرها و مشکلات امنیتی سونی چیست؟ و چرا سانتا مونیکا تریلر مذکور را زودتر منتشر نکرده است؟

vahid gamerDARKSIRENAlishzInvisible bearded userAmirhossein(بازرس)mobile1199AxRKurosTlou part 2 game of the centurysauronalireza1988M.MTMsadeq361امیرMehran.BaHossein82NABDVDDr.PyroEmperor Nima Shamsعلیmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا