هاست پرسرعت
بازی

ظاهراً نسخۀ جدید Need for Speed این هفته معرفی خواهد شد

ظاهراً نسخۀ جدید Need for Speed این هفته معرفی خواهد شد

گزارشات اشاره دارند که الکترونیک آرتس (Electronic Arts) در حال آماده‌ شدن برای معرفی نسخۀ بعدی سری Need for Speed در هفتۀ جاری است.

آقای جف گراب (Jeff Grubb)، ژورنالیست مشهور، در پادکست هفتۀ قبل خود این ادعا را مطرح کرد.

طبق اطلاعاتی که اخیراً، حدود هفتۀ گذشته، به آن دسترسی پیدا کردم، بازی Need for Speed Unbound قرار است در هفتۀ بعد معرفی شود و هنوز برای عرضه در سال جاری، یعنی دسامبر، برنامه‌ریزی شده است.

– جف گراب

روز دوشنبه همین هفته، کاربری در توییتر از سازندگان خواست که ادعای معرفی بازی بعدی Need for Speed در هفتۀ جاری را تأیید کنند و صفحه‌های مجازی EA به نحوی این شایعه را به صورت غیررسمی تأیید کردند.

تبلیغات

صفحۀ The Need for Speed در توییتر با شکلک «چشم» که معمولاً برای جلب توجه به موضوعی استفاده می‌شود، به این پیام پاسخ داد. استودیوی کدمسترز (Codemasters)، سازندۀ بازی‌های اتومبیل‌رانی الکترونیک آرتس، نیز با اشاره به عبارت «معرفی Need for Speed» احتمال رونمایی از بازی در این هفته را قوت بخشید.

الکترونیک آرتس در اردیبهشت‌ماه امسال تأیید کرد که بازی جدید فرنچایز Need for Speed در سه‌ماهۀ چهارم سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

گزارشات اشاره دارند که بازی در یک ورژن خیالی از شیکاگو، تحت عنون Lake Shore City، جریان خواهد داشت و از تصاویر واقع‌گرایانه و عناصر بصری انیمه‌ای در طراحی آن استفاده شده است. ویدیویی احتمالی از گیم‌پلی آن نیز در شهریورماه امسال لو رفت که تصادف یک ماشین حین تلاش برای پرش از یک مانع را نشان می‌داد.

این شرکت در گذشته اعلام کرده بود که استودیوی کرایتریون گیمز (Criterion Games) وظیفۀ ساخت دنبالۀ مجموعۀ Need for Speed را بر عهده خواهد داشت. تیم انگلیسی کرایتریون با سری Burnout شناخته می‌شود و بازی‌های Hot Pursuit و Most Wanted از فرنچایز Need for Speed را نیز توسعه داده و در ساخت Need for Speed Rivals هم همکاری کرده است. تیم کدمسترز، سازندۀ Dirt 5، اوایل امسال با استودیوی کرایتون ادغام شد تا «آیندۀ Need for Speed را خلق کنند.»

Dr.PyroPlayStation Studios PS5vahid gamerInvisible bearded userعلیmahdi12345Ahmad_TR

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا