هاست پرسرعت
بازی

ظاهراً Warzone 2 در بازۀ انتشار God of War Ragnarok عرضه خواهد شد

ظاهراً Warzone 2 در بازۀ انتشار God of War Ragnarok عرضه خواهد شد

با توجه به اطلاعات منتشر شده از یک سند برنامۀ کاری اکتیویژن (Activision)، به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار Warzone 2 فاش شده است.

از قرار معلوم، اخیراً لیستی از برنامه‌ریزی تاریخ‌های عناوین اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) فاش شده است که نام Warzone 2 نیز در آن به چشم می‌خورد.

طبق این سند، Warzone 2.0 که با عنوان COD Warzone 2 ذکر شده است، در 25 آبان 1401 (16 نوامبر 2022)، انتشار خواهد یافت. از سوی دیگر، God of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر منتشر خواهد شد. به عبارتی دیگر، تنها یک هفته میان انتشار این دو بازی فاصله است.

بد نیست اشاره کرد که تاریخ انتشار Modern Warfare 2 نیز در این لیست وجود دارد. این بازی که با نام رمز خود، یعنی “Cortez” در لیست مذکور دیده می‌شود، در تاریخ 5 آبان 1401 (27 اکتبر 2022) عرضه خواهد شد؛ که همان تاریخ انتشار بازی در ساحل شرقی آمریکا است.

تبلیغات

همچنین، این سند به تاریخ پیش‌خرید Diablo IV، زمان پیش‌دانلود Dragonflight و مراسم Game Awards نیز اشاره کرده بود.

اکتیویژن در ماه آوریل گذشته اعلام کرد که علاوه بر Modern Warfare 2، یک بازی رایگان کاملاً جدید Warzone عرضه می‌شود.

بازی Warzone 2 با ویژگی‌های تازه و یک محیط کاملاً جدید برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و از طریق استیم و بتل‌نت برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

Leon S. KennedymeysambarmanEmperor Nima ShamsfarshadxainzPorfosorاتزیو آدیتورهتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)علیRedeysSquatlatex2MohamadMhtDr.Pyroامیر گیمرJin sakaiZahragamerگیمرهای دو دوتا پنج تاo0ashil0oکاکاسنگی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا