هاست پرسرعت
بازی

ظاهرا در آینده شخصیت‌های ‌Kameo جدید به Mortal Kombat 1 اضافه می‌شود

ظاهرا در آینده شخصیت‌های ‌Kameo جدید به Mortal Kombat 1 اضافه می‌شود

بر اساس آگهی‌های بازار‌یابی منتشر شده در برزیل، به مرور پس از انتشار، شخصیت‌های مهمان جدیدی به لیست مبارزان Kameo بازی Mortal Kombat 1 اضافه خواهند شد.

تبلیغات

فرنچایز Mortal Kombat سابقه طولانی‌ای در معرفی شخصیت‌های مهمان از فیلم‌ها و بازی‌های دیگر دارد و آخرین نسخه از این سری نیز قرار است این سنت را ادامه دهد. قبلا به صورت رسمی تایید شد که شخصیت‌های Omni-Man ،Homelander و Peacemarker قرار است با یک بسته‌ی‌الحاقی به بازی اضافه شوند.

طبق این آگهی‌ها، قرار است مبارزان مهمان جدیدی به فهرست شخصیت‌های Kameo بازی، طی بسته‌های‌الحاقی آینده اضافه شوند. این که این شخصیت‌های Kameo همان مبارزان لیست اصلی هستند یا با نام‌های جدیدی مواجه خواهیم شد هنوز معلوم نیست و سازندگان در حال حاضر اعلامیه رسمی در این مورد منتشر نکرده‌‌اند.

تایید شده است که جان سینا ‌(‌John Cena) و جی.کی. سیمونز (J.K. Simmons)، به ترتیب وظیفه صداپیشگی Peacemarker و Omni-Man را در بازی برعهده دارند. در همین حال، استودیوی ندررلم (NetherRealm) اطمینان داده است که با وجود قدرت های مشابه Omni-Man و Homelander، این دو شخصیت در بازی مشابه یکدیگر نخواهند بود.

Mortal Kombat 1 در ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای PS5، Xbox Series X/S ،Nintendo Switch و PC عرضه می‌شود.

unitedNinja SpectremeysambFBI_EntrScreaming Demonمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Legend KillerVisible gamer manقاتل فنبوی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا