هاست پرسرعت
بازی

ظاهرا گوگل هم نگران خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت است

ظاهرا گوگل هم نگران خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت است

چند منبع مختلف گزارش داده‌اند که ظاهرا شرکت گوگل هم در مورد خرید اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) توسط مایکروسافت خوشحال نیست. این مهم به خاطر نگرانی گوگل از بابت گیمرهای ChromeOS است.

معامله‌ی اکتیویژن و مایکروسافت تا کنون موانع زیادی را بر سر راه خود دیده است. حال علاوه بر تعدیل‌کنندگان بازار در بریتانیا و آمریکا مثل CMA و FTC، ظاهرا گوگل هم وارد میدان مبارزه شده تا نارضایتی خود از این معامله‌ی 68.7 میلیارد دلاری را اعلام کند.

طبق گزارش Politico، گوگل نگرانی خود در رابطه با خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را بیان کرده است. البته این گزارش گفته که گوگل به اندازه‌ی سونی در این مورد نگران نیست، اما نگرانی هر دو ذاتا یکسان است. گوگل از این بابت نگران است که پلتفرم ChromeOS در صورت نهایی شدن معامله‌ی اکتیویژن و مایکروسافت آسیب ببیند.

تبلیغات

صحبت اصلی گوگل این است که مایکروسافت عمدا تجربه‌ی بازی‌ها از طریق Game Pass روی سیستم‌هایی که از سیستم عامل ChromeOS گوگل استفاده می‌کنند را بدتر طراحی کرده است. البته باید گفت که ظاهرا مایکروسافت از سال گذشته به دنبال بهبود تجربه‌ی xCloud نه تنها روی سیستم عامل ChromeOS، بلکه روی سیستم عامل لینوکس هم بوده است. این در حالی است که هر دو سیستم عامل به نوعی رقیب سیستم عامل خود مایکروسافت یعنی ویندوز به شمار می‌روند.

گوگل اخیرا اعلام کرد که جدی‌ترین تلاش خود برای ورود به جهان بازی‌های ویدیویی یعنی سرویس استریم استدیا را به زودی تعطیل خواهد کرد تا بار دیگر شاهد یک پروژه‌ی شکست‌خورده از سوی این شرکت باشیم.

DARKSIRENهادی صفاییگیمرهای دو دوتا پنج تاhalkerTemorامینعلیThe.Last.Dragonهالک ایرانیmahdi12345کاکاسنگیDota2Alireza...Eternal...EA GAMERO2چپ دستTlou part 2 game of the centuryمیام رو خطتThe Cat Ladymore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا