ظاهر متفاوت آدام درایور در نخستین تصاویر از فیلم Ferrari

ظاهر متفاوت آدام درایور در نخستین تصاویر از فیلم Ferrari

نخستین تصویر از پروژه مورد انتظار Ferrari به کارگردانی مایکل مان منتشر شده که شاهد ظاهر متفاوت آدام درایور در نقش انزو فراری هستیم.

عاشقان مسابقات اتومبیل‌رانی و کمپانی فراری باید برای یکی از موردانتظارترین آثار سال پیش رو در ژانر بیوگرافی آماده باشند. زیرا فیلم Ferrari به کارگردانی مایکل مان (Michael Mann) مشهور قرار است تا یکی از منحصر به فردترین تجربیات این ژانر را در سال 2023 رقم بزند.

این پروژه روایت‌گر زندگی انزو فراری با هنرنمایی آدام درایور (Adam Driver) در سال 1957 می‌باشد که با مشکلات متعددی در زندگی دست و پنجه نرم کرده و تا مرز فروپاشی پیش رفته است. با این حال او تمام توان خود را به کار گرفته تا با شرکت در مسابقه میلی میگلیا بتواند شرایط زندگی خود و خانواده‌اش را دستخوش تغییر نماید.

حال نیز در تازه‌ترین خبر منتشر شده شاهد انتشار نخستین تصاویر از این فیلم هستیم که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید. نکته قابل توجه ظاهر متفاوت آدام درایور در قامت انزو فراری می‌باشد که انتظارات را از این پروژه افزایش خواهد داد.

فیلم‌نامه این اثر بیوگرافی توسط مایکل مان و تروی کندی مارتین (Troy Kennedy Martin) نگارش شده و شاهد حضور بازیگران شناخته شده‌ای همچون پنه لوپه کروز (Penélope Cruz)، شیلین وودلی (Shailene Woodley)، جک اوکانل (Jack O’Connell)، گابریل لئونه (Gabriel Leone) و پاتریک دمپسی (Patrick Dempsey) خواهیم بود.

هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای فیلم Ferrari در نظر گرفته نشده و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر صبر نماییم.

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل