هاست پرسرعت
بازی

عدم افزایش شانس حضور در نسخه آزمایشی Counter-Strike 2 با گذراندن زمان در CS:GO

عدم افزایش شانس حضور در نسخه آزمایشی Counter-Strike 2 با گذراندن زمان در CS:GO

به‌تازگی بود که بازی Counter-Strike 2 معرفی شد و نسخه آزمایشی محدود آن هم هفته پیش شروع به کار کرد. تنها تعداد کمی از بازیکنان مجوز حضور در این نسخه آزمایشی را دریافت کردند؛ اما با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی در ماه‌های آینده، تعداد بازیکنان بیشتر خواهد شد. افرادی که به این نسخه دعوت شوند این دعوت‌نامه را در Counter-Strike: Global Offensive دریافت خواهند کرد.

اما اگر می‌خواهید به این نسخه آزمایشی دعوت شوید و برای همین در بازی اول وقت می‌گذارنید و کاری انجام نمی‌دهید، این تصمیم بیهوده است. ولو در توییتر اعلام کرده: «وقت تلف کردن در سرورهای مچ‌میکینگ رسمی CS: GO شانس شما برای رسیدن به CS2 Limited Test را افزایش نخواهد داد. زمان بازی قبل از شروع نسخه آزمایشی محدود مهم است».

شاید بتوان همین دستیابی به نسخه آزمایشی Counter-Strike 2 را یکی از دلایل رسیدن بازی CS: GO به بیش‌از ۱.۵ میلیون بازیکن همزمان پس از معرفی قسمت جدید این بازی دانست. گفتنی است نسخه آزمایشی بازی کانتر استرایک ۲ درحال‌حاضر تنها دو حالت Unranked Competitive و دث‌مچ را دارد که در نقشه Dust2 قابل تجربه هستند. با انتشارهای حالت‌های بیشتر در آینده، ویژگی‌ها و نقشه‌های بیشتری عرضه خواهند شد.

بازی Counter-Strike 2 در تابستان امسال برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی یک ارتقای رایگان به بازی کنونی است که فهرست آیتم‌های بازیکنان هم به نسخه جدید منتقل خواهد شد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا