هاست پرسرعت
بازی

عدم صداپیشگی تام هالند در انیمیشن Spider-Man: Freshman Year

عدم صداپیشگی تام هالند در انیمیشن Spider-Man: Freshman Year

طبق گزارشات منتشر شده، تام هالند هیچ نقشی در سریال انیمیشنی Spider-Man: Freshman Year نداشته و شخص دیگری وظیفه صداپیشگی پیتر پارکر را بر عهده خواهد داشت.

در حالی که سه‌گانه مرد عنکبوتی با حضور تام هالند (Tom Holland) در دنیای سینمایی مارول پایان یافته است، اما زمزمه‌های حضور او در فازهای بعدی MCU و ایفای دوباره نقش پیتر پاکر به گوش می‌رسد. با این حال انیمیشن سریالی Spider-Man: Freshman Year که به وقایع پیش از فیلم Spider-Man: Homecoming می‌پردازد، صداپیشه دیگری را در قامت پیتر پاکر خواهد داشت.

اگرچه که هنوز مشخص نیست چه کسی وظیفه صداپیشگی این شخصیت محبوب مارول را بر عهده خواهد داشت، اما در سریال What If نیز شاهد این مسئله بودیم که شخص دیگری به جز تام هالند صداپیشه پیتر پاکر باشد.

مجموعه انیمیشنی Spider-Man: Freshman Year که از سوی سرویس دیزنی‌پلاس پخش خواهد شد، روایت‌گر تبدیل شدن پیتر پاکر به مرد عنکبوتی MCU می‌باشد؛ جایی که برای نخستین‌بار در فیلم Captain America: Civil War شاهد حضور او بودیم.

با توجه به این که هنوز هیچ تاریخ پخشی برای Spider-Man: Freshman Year اعلام نشده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اطلاعات گسترده‌ای از آن در مراسم کامیک‌کان پیش رو که در هفته آینده برگذار می‌شود، از سوی استودیو مارول منتشر گردد.

منبع: مووی‌وب

AMIR WAZOWSKIEMPEROR NIMA SHAMSAlbertمرد بدون نامDARKSIREN...کاکاسنگیmeysambS.m

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا