هاست پرسرعت
بازی

عذرخواهی جیمی کیمل از کوئینتا برانسون برای اتفاقات مراسم امی ۲۰۲۲

عذرخواهی جیمی کیمل از کوئینتا برانسون برای اتفاقات مراسم امی ۲۰۲۲

جیمی کیمل به خاطر وقفه ایجاد کردن در صحبت‌های کوئینتا برانسون به هنگام دریافت جایزه در مراسم امی ۲۰۲۲ عذرخواهی کرد.

در مراسم امی ۲۰۲۲، جیمی کیمل (Jimmy Kimmel) و ویل آرنت (Will Arnett) به روی صحنه آمدند تا برنده جایزه بهترین نویسندگی در سریال کمدی را معرفی کنند که در نهیات این جایزه را کوئینتا برانسون (Quinta Brunson) دریافت کرد.

پس از به روی صحنه آمدن کوئینتا برانسون برای دریافت جایزه و صحبت کردن، جیمی کیمل صحنه را ترک نکرد و در همانجا دراز کشید. همین نیز باعث شد تا کوئینتا برانسون نتواند به خوبی صحبت‌های خود را ارائه کند. با این حال، کوئینتا برانسون پس از مراسم اظهار داشت که این اتفاق اصلا مزاحمتی برای او ایجاد نکرده است.

به دنبال این اتفاق نیز برخی از کاربران نسبت به این رفتار جیمی کیمل انتقادهایی داشتند. همین نیز سبب شد تا جیمی کیمل در برنامه خودش که اتفاقا مهمان آن کوئینتا برانسون بود، از این رفتار خودش عذرخواهی کند. جیمی کیمل گفت:

این کارم یک حرکت کمدی احمقانه بود. از اینکه این کار را کردم، واقعا متاسفم. اصلا قصد ناراحت کردن بیننده‌ها یا کوئینتا را نداشتم.

تبلیغات

کوئینتا برانسون نیز که به عنوان مهمان در برنامه جیمی کیمل حضور داشت، با پذیرش عذرخواهی او گفت:

من برای اولین بار جایزه امی را بدست آوردم و شب بسیار خوبی برای من بود و در آن لحظه به اتفاقات پیرامونم زیاد توجه نداشتم.

قبل از شروع برنامه‌ جیمی کیمل نیز کوئینتا برانسون به روی صحنه آمد و صحبت‌های خودش که می‌خواسته در مراسم امی بگوید را بیان کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

HerfeiyعلیRyan BonesEmperor Nima Shams

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا