هاست پرسرعت
بازی

عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک به خاطر اتفاقات اسکار + ویدیو

عذرخواهی ویل اسمیت از کریس راک به خاطر اتفاقات اسکار + ویدیو

پس از گذشت چندین ماه، ویل اسمیت با انتشار ویدیویی به صورت رسمی از کریس راک به خاطر سیلی زدن به وی در مراسم اسکار عذرخواهی کرد.

در مراسم اسکار سال ۲۰۲۲ میلادی، کریس راک (Chris Rock) روی صحنه حاضر شد تا برنده یکی از جوایز اسکار را معرفی کند و در همین حین نیز در میان صحبت‌های خود با همسر ویل اسمیت یعنی جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) نیز یک شوخی انجام داد.

این جوک باعث ناراحتی جادا پینکت اسمیت شد و ویل اسمیت (Will Smith) نیز به روی صحنه رفت و سیلی محکمی به کریس راک زد. این کار او مراسم اسکار را به حاشیه برد و به سر تیترها خبرها تبدیل شد. حتی خود ویل اسمیت نیز نتوانست آن طور که باید از دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد لذت ببرد.

حالا پس از گذشت چندین ماه، ویل اسمیت ویدیویی حدودا ۶ دقیقه‌ای منتشر کرده است که در آن به طور رسمی از کریس راک عذرخواهی می‌کند. در این ویدیو، ویل اسمیت توضیح می‌دهد که چرا بلافاصله از کریس راک عذرخواهی نکرده و این کار این همه مدت طول کشیده است. او می‌گوید:

تبلیغات

در آن زمان، همه چیز برای من غیرواضح و تار بود. من بعدا سعی داشتم با کریس ارتباط برقرار کنم اما ظاهرا او آماده صحبت کردن نبوده است و گفته زمانی که آماده باشد، با من تماس می‌گیرد.

ویل اسمیت در ادامه صحبت‌های خود بار دیگر به صورت مستقیم از کریس راک عذرخواهی کرده و رفتار خودش در آن شب را غیر قابل قبول خوانده است. ویل اسمیت همچنین در ادامه این ویدیو از برادر و مادر کریس راک نیز عذرخواهی کرده چراکه سیلی زدن به کریس راک آن‌ها را نیز رنجانده بود. ویدیوی عذرخواهی ویل اسمیت را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

منبع: کولایدر

امیر گیمرعلیمعین سلیمانیInvisible bearded userکاپیتان لیوای (جلاد تایتان ها)مرد بدون نامSquatlatex2MahyarMsmDARKSIRENsoosmar

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا