هاست پرسرعت
بازی

عرضه بازی Assetto Corsa 2 در بهار ۲۰۲۴

عرضه بازی Assetto Corsa 2 در بهار ۲۰۲۴

توسعه‌دهنده ایتالیایی Kunos Simulazioni طی سال‌های گذشته موفق شده است تا طرفداران قابل‌توجهی را برای بازی مسابقه‌ای و شبیه‌ساز Assetto Corsa جمع‌آوری کند. با وجود اینکه شاید محبوبیت این مجموعه به اندازه‌ی نام‌های بزرگی به مانند Gran Turismo و Forza Motorsport نباشد، اما طرفداران هیجان زیادی برای تجربه‌ی نسخه‌ی بعدی آن دارند.

استودیو Kunos Simulazioni در سال ۲۰۲۱ تایید کرد که در حال کار روی بازی Assetto Corsa 2 است و آن را برای انتشار در سال ۲۰۲۴ آماده خواهد کرد. حال به نظر می‌رسد بازه‌ی انتشار دقیق‌تری برای این بازی اعلام شده است. اخیرا Digital Bros، شرکت مادر 505 گیمز که ناشر سری Assetto Corsa به حساب می‌آید، در آخرین گزارش مالی خود تایید کرد که بازی Assetto Corsa 2 در بهار ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. بااین‌حال هنوز هیچ جزئیاتی پیرامون زمان رونمایی از این بازی و پلتفرم‌های مقصد آن به اشتراک گذاشته نشده است.

در همین حال، تیم سازنده اعلام کرد مجموعه Assetto Corsa در حال حاضر به مجموع فروش ۲۸ میلیون واحدی در سراسر جهان تا پایان دسامبر گذشته دست یافته است که درآمدی ۱۰۴ میلیون یورویی را نشان می‌دهد. پیش از این تایید شده بود که یک بازی Assetto Corsa برای پلتفرم موبایل در حال توسعه است، اما هنوز هیچ جزئیاتی در مورد نحوه تولید و زمان عرضه آن وجود ندارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا