هاست پرسرعت
بازی

عرضه بازی Judas، ساخته جدید خالق بایوشاک در سال ۲۰۲۵

عرضه بازی Judas، ساخته جدید خالق بایوشاک در سال ۲۰۲۵

بازی شوتر اول شخص Judas که اولین در جریان رویداد The Game Awards 2022 توسط استودیوی گوست استوری گیمز معرفی شده، ویژگی‌های مشابه زیادی نسبت به سری BioShock دارد و برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. خبر مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی برای ماه مارس ۲۰۲۵ نیز در قالب گزارش مالی اخیر Take-Two مطرح شده که ازطریق آن اعلام شد بین سال‌های مالی ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ (که در ماه مارس این سال به اتمام می‌رسد) ۸۷ بازی توسط این ناشر عرضه خواهد شد.

IGN در ارتباط با استراس زلنیک، مدیرعامل Take-Two این موضوع را تأیید کرده که Judas نیز در میان این بازی‌ها قرار دارد. همچنین زلنیک در پاسخ به سؤالی که درباره احتمال تأخیر در زمان عرضه این ۸۷ بازی پرسیده شده گفته: «ما در چند سال گذشته لغزش‌هایی را داشتیم اما حالا وضعیت به مراتب پایدارتری را حس می‌کنیم. به شخصه حس خوبی درباره برنامه زمانبندی پیش رو دارم. البته که همیشه احتمال چنین لغزش‌هایی وجود دارد اما به نظر می‌رسد که تیم عملکرد بسیار خوبی دارد و من خوشبین هستم که این بازی‌های عالی در بازه‌های تعیین شده به بازار خواهد رسید.»

گیم پلی بازی Judas

نشریه بلومبرگ سال گذشته گزارش داده بود که روند توسعه بازی جدید کن لوین چندان خوب پیش نمی‌رود و تاکنون چند بار ریبوت شده و مسیر ساخت آن به‌دلیل سبک مدیریتی متفاوت او دچار تغییر شده است. همان‌طور که گفته شد بازی Judas تا حد زیادی از المان‌های سری بایوشاک الهام گرفته و اتفاقات آن در یک ایستگاه فضایی جریان دارد. زمان تکمیل این بازی از آغاز پروژه‌ی ساخت تاکنون چند بار به تعویق افتاده است؛ به طوری که گفته می‌شود در ابتدا قرار بود این بازی در سال ۲۰۱۷ منتشر شود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با gsxr و سایر کاربران در میان بگذارید.


حتما بخوانید :

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا