عرضه پلاگین AMD FSR 2.2 برای موتور آنریل انجین
عرضه پلاگین AMD FSR 2.2 برای موتور آنریل انجین
شرکت AMD چندی پیش سورس کد فناوری آپ اسکیلینگ FSR 2.2 را در دسترس عموم گذاشت. جدیدترین نسخه تکنولوژی FidelityFX Super Resolution حدودا دو ماه است که در بازیهایی مانند Forza Horizon 5 مورد استفاده قرار میگیرد، اما AMD به زمان بیشتری برای آماده کردن اسناد و تستهای نهایی پلاگینها برای دسترسی وسیعتر نیاز داشت. حالا زمان درست فرا رسیده است. بهلطف عرضهی پلاگین Unreal Engine FSR 2.2 بازیهای بیشتری میتوانند با چند کلیک از جدیدترین ورژن FSR بهرهمند شوند.
FSR 2.2 نحوهی مدیریت پدیده گوستینگ در بازیها را بهخصوص در اجزایی که با سرعت بالایی حرکت میکنند، بهبود میبخشد. این فناوری همچنین بهگفتهی AMD پیشرفتهایی را در زمینه ایجاد جلوههای انحرافی اجسام (جایی که یک شئ مسدودشده مجددا قابل مشاهده میشود) به همراه داشته است. بهطور کلی میتوان گفت که پیش از عرضه FSR 3 در اواخر امسال، نسخه 2.2 بهروزرسانی پراهمیتی برای فناوری AMD محسوب میشود.
شرکت AMD تاکنون بیش از ۲۵۰ بازی را به تکنولوژی FSR 1 یا FSR 2 مجهز کرده است. بعضی از این بازیها همین حالا در دسترس گیمرها هستند و برخی از آنها در آینده منتشر خواهند شد. از این میان ۱۱۰ بازی از FSR 2 پشتیبانی میکنند. البته که پلاگین آنریل انجین میتواند فرایند انطباق را سرعت ببخشد، اما این اقدام بهطور کلی با هدف در بر گرفتن توسعهدهندگان مستقلی است که از پشتییبانی مستقیم AMD برخوردار نیستند.