هاست پرسرعت
بازی

عنوان و بازیگران سریال Daredevil مارول مشخص شدند

عنوان و بازیگران سریال Daredevil مارول مشخص شدند

سرانجام در کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲ استودیو مارول اطلاعاتی در مورد سریال Daredevil منتشر کرده است.

سرویس آنلاین نتفلیکس سریال دردویل (Daredevil) را برای سه فصل ساخت و توانست توجه بینندگان زیادی را به این سریال جلب کند. اما در نهایت، همکاری این سرویس با مارول در سال ۲۰۱۹ به اتمام رسید. حالا استودیو مارول به دنبال ادامه دادن این سریال و آوردن این شخصیت به دنیای سینمایی خودش است.

شخصیت دردویل برای اولین بار در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) حضوری کوتاه در دنیای سینمایی مارول داشت و حالا این سریال جدید قرار است ادامه داستان او را به نمایش بگذارد. این سریال جدید به نوعی ادامه سریال اصلی «دردویل» محسوب می‌شود.

در کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲ اعلام شد که این سریال با عنوان دردویل: تولد دوباره (Daredevil: Born Again) ساخته خواهد شد و برای پخش در بهار سال ۲۰۲۴ میلادی در سرویس آنلاین دیزنی پلاس برنامه‌ریزی شده است.

تبلیغات

چارلی کاکس (Charlie Cox) که در سریال «دردویل» نقش اصلی را بازی کرده بود، قرار است بار دیگر این نقش را در دنیای سینمایی مارول بازآفرینی کند. وینست دن آفریو (Vincent D’Onofrio) نیز که نقش شخصیت شرور ویلسون فیسک ملقب به کینگ‌پین را بازی کرده بود، قرار است بار دیگر در این نقش حاضر شود. دن آفریو در سریال هاکای (Hawkeye) برای اولین این نقش را در دنیای سینمایی مارول به تصویر کشیده بود.

در حال حاضر داستان سریال «دردویل: تولد دوباره» مشخص نیست اما با توجه به عنوان آن می‌توان گمانه‌زنی‌هایی در مورد آن بر اساس کتاب‌های کمیک داشت. این عنوان به داستانی از کمیک‌ها اشاره دارد که در آن، کینگ‌پین هویت واقعی دردویل را متوجه شده و زندگی او را به مرز نابودی می‌کشاند. در فصل سوم سریال اصلی «دردویل» به این موضوع اشاره شد اما به طور کامل به آن پرداخته نشده بود.

طرفداران برای سریال «دردویل: تولد دوباره» باید تا سال ۲۰۲۴ میلادی منتظر باشند اما در جدیدترین تریلر منتشر شده برای سریال شی هالک (She-Hulk) اشاره‌ای به حضور دردویل در آن شده است و طرفداران می‌توانند فعلا به تماشای این سریال بنشینند. سریال «شی هالک» در سال جاری میلادی از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

منبع: polygon

Gramy kDARKSIRENSquatlatex2El DiablovafadarmeysambAlbertمرد بدون نام

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا