عنوان Assassin’s Creed Project Hexe یک بازی نقشآفرینی نخواهد بود
عنوان Assassin’s Creed Project Hexe یک بازی نقشآفرینی نخواهد بود
شرکت یوبیسافت در مراسم خود از آیندۀ سری Assassin’s Creed رونمایی کرد. یکی از دو اثر معرفی شده تحت نام Hexe رویکردی کاملاً متفاوت را پیش خواهد گرفت.
شرکت یوبیسافت (Ubisoft) با انتشار تیزری از Assassin’s Creed Hexe رونمایی کرد. این عنوان در اروپای قرن شانزدهم و دورۀ اعدام جادوگران روایت میشود و تاریکترین داستان فرنچایز را خواهد داشت. Hexe نیز به مانند پروژۀ Red در قالب پلتفرم Infinity در دسترس قرار خواهد گرفت و در حال حاضر توسط استودیوی یوبیسافت مونترال (Ubisoft Montreal) مراحل توسعه را طی میکند.
تایید شده است که Project Hexe برخلاف Project Red یک عنوان نقشآفرینی نخواهد بود و گیمپلی کوتاهتری دارد. ناظر و مدیر برنامۀ سری Assassin’s Creed اعلام کرد که آنها قصد ندارند پس از یک بازی گسترده، وسیع و طولانی مانند Project Red که کاملاً نقشآفرینی است، دوباره یک بازی طولانی دیگر منتشر کنند. بنابراین، پروژۀ Hexe یک اثر متمرکز و ماجراجویی خواهد بود.
به نظر میرسد که یوبیسافت قصد دارد هر دو مسیر نقشآفرینی و اکشن ماجراجویی را ادامه دهد. در آینده هم آثاری خواهیم دید که به ریشهها پایبند هستند و هم بازیهایی ساخته خواهند شد که رویکردی نقشآفرینی با نقشههای عظیم خواهند داشت. هماکنون این اتفاق در حال رخ دادن است. نسخۀ Mirage که در سال 2023 منتشر میشود، مشابه نسخههای قدیمی اکشن ماجراجویی خواهد بود؛ Project Red با رویکردی نقشآفرینی، مسیر نسخههای اخیر مانند Valhalla و Odyssey را ادامه میدهد؛ و در نهایت، Project Hexe باری دیگر اکشن ماجراجویی خواهد بود.
نظر شما در این باره چیست؟