هاست پرسرعت
بازی

عنوان Marvel’s Spider-Man Remastered دومین عرضۀ بزرگ را در میان بازی‌های پلی استیشن داشته است

عنوان Marvel’s Spider-Man Remastered دومین عرضۀ بزرگ را در میان بازی‌های پلی استیشن داشته است

Marvel’s Spider-Man Remastered توانست تقریباً به 65,000 باز‌یکن همزمان در استیم دست یابد، اما نتوانست از رکورد God of War (2018) پیشی بگیرد.

سونی (Sony) در هفتۀ گذشته، بازی Marvel’s Spider-Man Remastered را روی استیم (Steam) عرضه کرد و این بازی به عنوان بزرگ بعدی استودیوهای پلی استیشن (PlayStation Studios) که به PC راه یافته‌اند بدل شد. با توجه به شهرت و موفقیت این بازی روی پلی استیشن 4، انتظار زیادی می‌رفت که در PC نیز به همان میزان عالی ظاهر شود؛ و به نظر می‌رسد که شروع خوبی داشته است. با این اوصاف، سونی با انتشار عنوان مذکور به برنامۀ خود برای افزایش مخاطبانش در پلتفرم رایانه‌های شخصی ادامه داد.

Marvel’s Spider-Man Remastered توانست به دومین عرضۀ بزرگ بازی‌های پلی استیشن در استیم تبدیل شود. همان‌طور که توسط @BenjiSales در توییتر به آن اشاره شد، بازی توانست به 65,000 بازیکن همزمان در استیم دست یابد. این رقم از عنوان God of War (2018) با بیش از 73,000 بازیکن همزمان کمتر بود، ولی اثر قهرمانی جهان آزاد یادشده توانست از Horizon Zero Dawn با 56,000 بازیکن همزمان پیشی بگیرد.

تبلیغات

اواخر امسال، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز برای PC عرضه خواهد شد، البته در حالی که در انتظار تاریخ انتشار دقیقی برای Uncharted: Legacy of Thieves Collection نیز هستیم.

🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉vahid gamerArmin Ezatiامیر حسینEllie Terminatorناتی گادX_Wolverine_XmeysambTlou part 2 game of the centuryهادی صفاییتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Squatlatex2Albertامیر گیمرG.LNEmperor Nima ShamsInvisible bearded userHASSAN_SHAHINMohsenj74mohammad reza gamer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا