هاست پرسرعت
بازی

عنوان Phantom Blade Zero در سال ۲۰۲۴ یک دموی ۳۰ دقیقه‌ای و قابل بازی دریافت خواهد کرد

عنوان Phantom Blade Zero در سال ۲۰۲۴ یک دموی ۳۰ دقیقه‌ای و قابل بازی دریافت خواهد کرد

استودیوی سازنده بازی Phantom Blade Zero، یعنی اس-گیم (S-Game)، در حال حاضر این عنوان را برای PS5 و رایانه‌های شخصی توسعه می‌دهد.

تبلیغات

در میان بسیاری از عناوین PS5 که در آینده عرضه خواهند شد، بازی Phantom Blade Zero به دلیل ترکیب کردن هنرهای رزمی اکشن و زیبایی جهان استیم پانک، بسیار جذاب است.

این اثر از Ninja Gaiden الهام می‌گیرد و بازیکنان می‌توانند ترتیب مهارت‌ها را برای اجرای کمبوهای گسترده ویرایش کنند.

اس-گیم در جریان برگزاری نمایشگاه ChinaJoy 2023 اعلام کرد که یک دموی ۳۰ دقیقه‌ای و قابل بازی از این عنوان را در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌کند. دامنه و مقیاس آن را باید دید، اما خوشبختانه حالا می‌دانیم که بازی خیلی با عرضه فاصله ندارد.

Phantom Blade Zero برای PS5 و PC عرضه می‌شود و تاریخ انتشار مشخصی برای آن اعلام نشده. داستان آن حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول می‌کشد و همچنین دارای امکان تجربه چندنفره خواهد بود.

دارندگان PS5 می‌توانند بین ۴K/30 FPS و ۲K/60 FPS یکی را انتخاب کنند. اگرچه اس-گیم در حال حاضر، این بازی را برای کنسول سونی توسعه می‌دهد اما تایید کرده که انحصاری نخواهد بود.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

تبلیغات
Copy Ninjamilad sameysambKratosRoyalknightهادی صفائیاوردک تک تک ورژن ۴.۳Stanley KubrickUNCLE ARTUR𝙽𝚒𝚖𝚊 𝚂𝚑𝚊𝚖𝚜🤘Mohsenj74از ماتریکس خارج شدم 🗿👍🏻MR.NEMESISmasoud pc gamerriversideامیر حسینAlan WakeDark Fantasyعقابققنوس آسمانmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا