غیررسمی: فیلم Aquaman 2 پایان حضور جیسون موموآ در نقش آکوامن است

غیررسمی: فیلم Aquaman 2 پایان حضور جیسون موموآ در نقش آکوامن است

گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که فیلم Aquaman 2 ممکن است آخرین حضور جیسون موموآ در نقش آکوامن باشد.

فیلم آکوامن ۲ (Aquaman 2) که با عنوان آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman: The Lost Kingdom) شناخته می‌شود، با نقش‌آفرینی جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش اصلی است و فیلم اصلی آن جزو فیلم‌های سودآور دی‌سی بوده است.

به تازگی جیمز گان (James Gunn) و پیتر سفران (Peter Safran) مسئولیت دنیای سینمایی دی‌سی را برعهده گرفتند و در حال برنامه‌ریزی برای برنامه‌ای چند ساله برای این دنیای سینمایی هستند و حالا گزارش‌ها حاکی از آن هستند که جیسون موموآ در نقش آکوامن در این آینده دنیای سینمایی دی‌سی جایی نخواهد داشت.

این در حالی است که به تازگی خبر کنسل شدن فیلم واندر وومن ۳ (Wonder Woman 3) ساخته پتی جنکینز (Patty Jenkins) منتشر شده و جیمز گان اظهار داشته که این فیلم در برنامه چندین ساله آن‌ها برای دنیای سینمایی دی‌سی نمی‌گنجد.

آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman: The Lost Kingdom)

جیسون موموآ قرار است علاوه بر حضور در فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» حضوری کوتاه نیز در فیلم فلش (Flash) داشته باشد اما این احتمال وجود دارد که این حضور کوتاه او در نهایت حذف شود.

با این حال، اتمام حضور جیسون موموآ در نقش آکوامن به معنای پایان حضور او در دنیای سینمایی دی‌سی نیست و ظاهرا جیمز گان قصد دارد تا از او در نقش شخصیت ضدقهرمانی به نام لوبو (Lobo)‌ استفاده کند. با این حال، هنوز هیچ چیزی قطعی نشده و هیچ چیزی به صورت رسمی از سوی جیمز گان یا کمپانی برادران وارنر اعلام نشده است.

فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» به کارگردانی جیمز وان (James Wan) قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل