هاست پرسرعت
بازی

فاش شدن تصاویری از گیم‌ پلی بازی Avatar: Frontiers of Pandora

فاش شدن تصاویری از گیم‌ پلی بازی Avatar: Frontiers of Pandora

بازی Avatar: Frontiers of Pandora، اثر جهان‌باز اول‌شخص یوبیسافت و مسیو اینترتینمنت چندین سال است دردست ساخت قرار دارد؛ اما تاکنون به‌جز تریلر معرفی سینمایی آن، انتشار تریلر، نمایش جدید یا حتی انتشار تصاویری از این بازی نبوده‌ایم. البته ممکن است این روند به‌زودی تغییر کند.

کاربر توییتر با نام کاربری @ScriptLeaksR6 که به‌طور معمول اطلاعات مرتبط‌با رینبو سیکس را افشا می‌کند و به‌تازگی قبل‌از معرفی Assassin’s Creed Mirage هم تصاویر و اطلاعات آن را فاش کرده بود، تصاویری منتشر کرده است که ادعا می‌کند اسکرین‌شات‌هایی از بازی Avatar: Frontiers of Pandora است. در تصویر اول گیم‌پلی اول‌شخص بازی با کاراکتری که به‌سمت یک ربات AMP اسلحه کشیده، نمایش داده شده است و در تصویر دوم می‌توانیم پرواز با موجودات پاندورا را مشاهده کنیم.

تصویر لورفته احتمالی از گیم پلی بازی Avatar: Frontiers of Pandora

تصویر دوم لورفته از گیم پلی بازی Avatar: Frontiers of Pandora

او سپس در توییت دیگری گفته به‌زودی ویدیویی از گیم‌پلی بازی هم منتشر خواهد کرد. او قبلا هم جزئیات پیش‌خرید بازی Avatar: Frontiers of Pandora را فاش کرده بود. ازآنجایی‌که شرکت یوبیسافت ادعا می‌کند در مراسم E3 2023 با لاین‌آپ قوی از آثار خود حاضر خواهد شد، بسیاری حدس می‌زنند بالاخره در این مراسم شاهد حضور بازی آواتار خواهیم بود.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در حال توسعه برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی است و قرار است قبل‌از آوریل ۲۰۲۴ انتشار یابد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا