هاست پرسرعت
بازی

فامیتو اوئدا از معرفی بازی جدیدش در سال 2023 خبر می‌دهد

فامیتو اوئدا از معرفی بازی جدیدش در سال 2023 خبر می‌دهد

کارگردان و بازی‌ساز تأثیرگذار، فامیتو اوئدا، سرانجام پس از سال‌ها غیبت با یک پروژه جدید به میادین باز می‌گردد.

فامیتو اوئدا (Fumito Ueda) و تیم تحت نظر او، یعنی استودیوی Team ICO با ساخت آثاری که چه در زمان عرضه و چه پس از آن، تأثیر قابل توجهی در روند ساخت و شناخت بازی‌های ویدیویی داشتند شناخته می‌شوند. با ساخت بازی‌هایی همچون ICO (2001) و اثر تحسین شدۀ Shadow of the Colossus (2005)، این نام بزرگ برای همیشه در دل طرفداران بازی‌ها جا خشک کرد. حتی آخرین ساختۀ استودیوی تیم ایکو، یعنی بازی The Last Guardian هم باوجود مشکلات زیادی که در پروسۀ ساخت گریبان‌گیرش بودند، موفق شد تا نظر مثبت جامعۀ بازیکنان و منتقدان را به‌دست بیاورد.

فامیتو اوئدا از معرفی بازی جدیدش در سال 2023 خبر می‌دهد

اما فامیتو اوئدا خود در سال 2011 سونی و استودیوی قدیمی‌اش را ترک کرد تا استودیوی بازی‌سازی مستقل خودش را بسازد. این استودیوی کوچک که درنهایت GenDesign نام گرفت، در مراحل توسعۀ بازی The Last Guardian نیز سهیم بود اما پس از The Last Guardian، دیگر خبری از فامیتو اوئدا و امیدها و آرزوهایش برای ساخت بازی‌هایی با کلمات بی‌صدا نشد. حالا به‌تازگی و در آخرین شماره از مجلۀ ژاپنی فامیتسو، فامیتو اوئدا در جریان مصاحبه با وب‌سایت Gematsu، از احتمال معرفی بازی جدیدش در سال 2023 می‌گوید:

تبلیغات

تمام اعضای استودیوی GenDesign سخت مشغول کار هستند تا بالأخره یک چیز جدیدی معرفی کنند. بنابراین لطفاً ما را حمایت کنید.

در حالی که هنوز مشخص نیست پروژۀ بعدی فامیتو اوئدا و استودیوی جدیدش چیست، به‌نظر می‌رسد که این بازی قرار نیست دنباله‌ای برای آثار پیشین او باشد. هرچه که هست، سال 2023 باوجود همۀ علامت سوال‌هایی که با خود می‌آورد، خبر از غافلگیری‌های بزرگ می‌دهد.

WotanDARKSIRENPARASITE EVE 2بهزاد سالمیRoadiePouria_gamer_goty...Eternal...هادی صفاییLucciola BalladHaj ClankSina FateminezhadAmir :))Artoriasabyss8walkerگیمر غمگین🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉HyakkimaruیوهانEspressogod of warmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا