هاست پرسرعت
بازی

فایل‌های نسخۀ PC بازی Marvel’s Spider-Man به حالت چندنفره اشاره می‌کند

فایل‌های نسخۀ PC بازی Marvel’s Spider-Man به حالت چندنفره اشاره می‌کند

بر اساس فایل‌های نسخۀ PC بازی Marvel’s Spider-Man، اینسامنیاک (Insomniac Games) در حال توسعۀ بخش چندنفره شامل مایلز مورالز و چند حالت مختلف بوده است.

با انتشار نسخۀ PC بازی Marvel’s Spider-Man Remastered، کاربری در توییتر به نام DniweTamp، اشاره‌هایی به حالت چندنفره که قابل دسترسی نیست را در داخل فایل‌های اجرایی بازی کشف کرده است. VGC محتوای این فایل‌ها را بررسی و تایید کرد.

با توجه به اطلاعات محدودی که موجود است، حالت چندنفره به بازیکن دوم اجازه می‌دهد تا کنترل مایلز مورالز به همراه قابلیت‌های منحصر‌به فرد او در فعالیت‌های متعدد را به دست بگیرد. همچنین شامل حالت PvP بوده و عنوان Free For All درون بازی به حالت PvE اشاره دارد.

این فایل‌ها شامل نوشته‌هایی نظیر بازیکن به اسپایدرمن برتر تبدیل شده است، بازیکن 1، بازیکن 2 و تیم‌های قرمز و آبی می‌شود.

به نظر می‌رسد که حالت چندنفره از بخش داستانی تک‌نفره جدا باشد. بر اساس فایل‌های بازی، این حالت از ابتدا در دسترس نخواهد بود. به این معنی که باید آنلاک یا به صورت محتوای اضافی دانلود شود.

تبلیغات

این فایل‌ها می‌تواند به حالت چندنفره‌ای که برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 در دست توسعه است، اشاره داشته باشد؛ دنبالۀ ای که ظاهرا شامل هر دو شخص پیتر پارکر و مایلز مورالز خواهد بود.

هرچند بعد از معرفی این دنباله، رایان اشنایدر (Ryan Schneider) از استودیوی اینسامنیاک، از این بازی به عنوان حماسی‌ترین ماجراجویی تک‌نفرۀ آن‌ها یاد کرد.

بازی Marvel’s Spider-Man هفتۀ گذشته برای PC عرضه شد و بر اساس داده‌های استیم، به تعداد بازیکن‌های کمتری نسبت به God of War دست یافت که آن را به دومین عرضۀ بزرگ پلی استیشن در PC تبدیل می‌کند.

بر اساس پایگاه داده‌های استیم، این بازی در حال حاضر دارای 66,436 بازیکن بوده که حدود ده هزار مورد از عنوان God of War کمتر است. Horizon Zero Dawn که نخستین عنوان بزرگ پلی استیشن برای PC بود، به 56,557 بازیکن همزمان دست یافت.

گیمری عادیامیر گیمرX_Wolverine_XmeysambHerfeiyامیر حسینAlbertSquatlatex2Sky ManInvisible bearded userEmperor Nima Shams

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا