هاست پرسرعت
بازی

فرانسیس لارنس از روند ساخت فیلم BioShock می‌گوید

فرانسیس لارنس از روند ساخت فیلم BioShock می‌گوید

فرانسیس لارنس که کارگردانی فیلم اقتباسی از بازی BioShock را در دست دارد، در مورد وضعیت این پروژه صحبت کرده است.

سرویس آنلاین نتفلیکس به دنبال ساخت اثری اقتباسی بر اساس مجموعه بازی‌های بایوشاک (BioShock) است و به نظر می‌رسد که به آرامی این پروژه در حال پیشرفت است و در آینده بیننده‌ها شاهد این فیلم خواهند بود.

همانطور که قبلا خبر آن منتشر شده بود، کارگردان مجموعه فیلم‌های بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games) یعنی فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) سکان کارگردانی فیلم «بایوشاک» را در دست دارد و حالا او در مصاحبه تازه خودش در مورد وضعیت این پروژه و همچنین اجتناب از مشکلات اقتباس‌های قبلی از بازی‌های ویدیویی صحبت کرده است.

نویسنده فیلم‌نامه فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049) یعنی مایکل گرین (Michael Green) مسئول نگارش فیلم‌نامه اقتباسی فیلم «بایوشاک» است و او و فرانسیس لارنس در مورد داستان این فیلم به دفعات زیاد با یکدیگر صحبت کرده‌اند. فرانسیس لارنس اظهار داشته:

مایکل گرین که فیلم‌نامه فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» و همچنین فیلم‌های دیگری را نوشته و برای سال‌ها یکی از دوستان من بوده، فعلا در حال نگارش فیلم‌نامه فیلم «بایوشاک» است. ما قبلا در مورد طرح کلی داستان، رویکرد ما نسبت به این اقتباس و همچنین دیگر موارد صحبت کردیم و او در حال نوشتن داستان است. از همین رو، به احتمال بسیار زیاد، فیلم بعدی که کارگردانی خواهم کرد، فیلم «بایوشاک» خواهد بود.

ساخت اقتباسی سینمایی بر اساس بازی‌های ویدیویی همیشه دشوار بوده و این موضوع را می‌توان از شکست اقتباس‌های قبلی متوجه شد. سازندگان فیلم «بایوشاک» نیز باید تلاش بسیاری بکنند تا بتوانند داستان پیچیده و همچنین موضوعات برجسته این بازی‌ها را به خوبی در داستان فیلم خود بگنجاند و اثری جالب را برای بیننده‌ها به ارمغان بیاورند.

تبلیغات
فیلم BioShock
فیلم BioShock – فرانسیس لارنس

با این حال، فرانسیس لارنس از اعتماد بسیار زیادی برخوردار است و امید دارد که بتواند طلسم اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی را بشکند و اثری موفق بر اساس بازی‌های «بایوشاک» تولید کند. او در ادامه صحبت‌های خود گفته:

بازی‌های «بایوشاک» از جمله بهترین بازی‌های ویدیویی به شمار می‌روند که از لحاظ بصری بسیار منحصربه‌فرد هستند و موضوعات بسیار برجسته‌ای را در خود جای داده‌اند. ایده‌ها و فلسفه‌های جالبی در این بازی‌ها نهفته هستند.

بسیاری از بازی‌ها از جلوه‌های خارق‌العاده، کاراکترهای اصلی جذاب یا جهانی جالب بهره می‌برند اما آن‌ها ایده‌های شگفت‌انگیز ندارند و آن جذبه و وقار بازی‌های بایوشاک در آن‌ها به چشم نمی‌خورد.

یکی دیگر از جذابیت‌های بازی‌های بایوشاک برای من، ژانرهای مختلفی همچون ترسناک، تاریخی و علمی تخیلی است که در آن به چشم می‌خورند و با یکدیگر ترکیب شده‌اند. ترکیب ژانرها در این بازی‌ها فوق‌العاده بوده و فکر می‌کنم این آثار واقعا منحصربه‌فرد، زیبا و سرگرم‌کننده هستند.

در حال حاضر تاریخ اکرانی برای فیلم «بایوشاک» اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

گیمر غمگینPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا