هاست پرسرعت
بازی

فروش بازی Resident Evil 4 Remake به ۴ میلیون نسخه رسید

فروش بازی Resident Evil 4 Remake به ۴ میلیون نسخه رسید

دو هفته قبل، بازسازی نسخه‌ی چهارم مجموعه‌ی Resident Evil به‌صورت رسمی عرضه شد. بازسازی Resident Evil 4، همچون نسخه‌ی اورجینال خودش تحسین منتقدان و گیمرها را برانگیخت و توانست میانگین نمره‌ی ۹۳ را در سایت متاکریتیک کسب کند. حالا در زمینه‌ی تجاری هم این بازی به یک موفقیت عظیم دست پیدا کرده است. براساس اعلام شرکت کپ‌کام، Resident Evil 4 Remake در مدت کوتاهی از عرضه‌ی خودش به فروش ۴ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان دست پیدا کرده است.

فروش ۴ میلیون نسخه‌ای بازی، مجموع فروش نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی را شامل می‌شود. همچنین، براساس اعلام این ناشر ژاپنی، با احتساب این رقم، تا به الان فروش کل مجموعه‌ی Resident Evil چیزی معادل ۱۳۵ میلیون نسخه بوده است.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۴ فروردین به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شد. مطابق گزارش‌های اولیه، این بازی تنها در دو روز اول انتشار خودش، فروش ۳ میلیون نسخه‌ای را تجربه کرد. این یعنی در طی دو هفته، یک میلیون نسخه‌ی دیگر از RE4 Remake به فروش رسیده است.

نسخه‌ی اصلی Resident Evil 4 در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و توانست به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخ صنعت ویدیو گیم در یاد و خاطره‌ی طرفداران باقی بماند. در نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی این بازی، علاوه‌بر به‌روزرسانی مکانیزم‌ها و ارتقا گرافیک، یک سری قابلیت‌های جدید هم به بازی اضافه شده است. همچنین Resident Evil 4 Remake با استفاده از موتور RE Engine توسعه پیدا کرده است.

بد نیست یادآوری کنیم که امروز بسته‌ی الحاقی The Mercenaries به‌صورت رایگان عرضه شد. این DLC یک سری قابلیت‌ها مثل حالت Mayhem را به بازی اضافه می‌کند؛ در این حالت بازیکنان به مبارزه با کاراکترهای جدید و قدیمی بازی می‌پردازند و رکوردهای خودشان را در هر مرحله به ثبت می‌رسانند.

در پایان شما را دعوت می‌کنیم تا به مطالعه و تماشای بررسی بازی Resident Evil 4 Remake در gsxr بپردازید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با تماشای نیم نگاه RE4، نگاهی به روند گیم‌پلی بازی داشته باشید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا