هاست پرسرعت
بازی

فروش جهانی بازی Elden Ring از 17.5 میلیون نسخه عبور کرد

فروش جهانی بازی Elden Ring از 17.5 میلیون نسخه عبور کرد

گزارش سه‌ماهه‌ی دوم سال مالی 2023 شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) منتشر شده که در آن آمار فروش جدید بازی Elden Ring، اکشن نقش‌آفرینی جهان باز فرام‌سافتور (FromSoftware)، هم به چشم می‌خورد.

فروش آخرین ساخته‌ی استودیوی فرام‌سافتور یعنی Elden Ring شدیدا تحسین برانگیز بوده و این بازی به عملکرد تجاری موفق خود ادامه می‌دهد. با استناد به گزارش سه‌ماهه‌ی دوم سال مالی 2023 شرکت بندای نامکو، این بازی پایان ماه سپتامبر توانسته به 17.5 میلیون نسخه فروش برسد. آخرین آمار اعلام شده از این بازی برای پایان ژوئن بود که خبر از فروش 16.6 میلیون نسخه می‌داد. این اکشن نقش‌آفرینی جهان باز در فوریه‌ی امسال منتشر شد و توانست در کم‌تر از 1 ماه بیش از 12 میلیون نسخه بفروشد.

فروش عناوین جدید بندای نامکو در نیمه‌ی اول سال مالی 2023 در مجموع 5.4 میلیون نسخه بوده است. بندای نامکو گفته که بزرگ‌ترین بازی‌های جدید این استودیو Digimon Survive و Taiko Drum Master بوده‌اند. با این حال آمار فروش دقیق این عناوین اعلام نشده است.

تبلیغات

در مورد آینده‌ی Elden Ring باید گفت که صحبت‌هایی در مورد عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی و باس‌های جدید برای بازی وجود دارد. هم‌چنین احتمال اضافه شدن Ray Tracing به بازی هم هست. البته خود بندای نامکو یا فرام‌سافتور این موارد را رسما تایید نکرده‌اند و این اخبار حاصل تلاش دیتاماینرهای بازی است.

بازی Elden Ring در حال حاضر بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC در دسترس است.

RoozbehFocusCOBALTshinji mikamiWoundsghostPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷گیمرهای دو دوتا پنج تا77Mohsenj74Invisible bearded userAMFisGONEEzio Auditore da FirenzeDARKSIRENFernandoگیمر غمگینپلنگ پیرهن صورتی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا