هاست پرسرعت
خودرو

فروش نقدی و اقساطی مکث موتور: پیکاپ کلوت و کراس‌ اوور ۷ نفره تیارا (مهر ۱۴۰۲)

فروش نقدی و اقساطی مکث موتور: پیکاپ کلوت و کراس‌ اوور ۷ نفره تیارا (مهر ۱۴۰۲)

گروه صنعتی ماموت و برند مکث موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی پیکاپ کلوت اتوماتیک را با شرایط فروش اقساطی و به قیمت قطعی عرضه می‌کند. طرح فروش اقساطی مکث موتور ویژه مهرماه ۱۴۰۲ بصورت کاملا آزاد مطابق جدول ذیل برقرار می‌باشد.

فروش نقدی و اقساطی مکث موتور: پیکاپ کلوت و کراس‌ اوور ۷ نفره تیارا (مهر ۱۴۰۲)


فروش اقساطی مکث موتور تیارا (مهر ۱۴۰۲)

گروه صنعتی ماموت و برند مکث موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی کراس اوور تیارا را با شرایط فروش نقدی و اقساطی و به قیمت قطعی عرضه می‌کند. طرح فروش اقساطی مکث موتور از روز شنبه مورخ ۱ مهر ۱۴۰۲ لغایت چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ مطابق جدول ذیل برقرار می‌باشد.

مدل خودرو رنگ خودرو قیمت (تومان) موعد تحویل
فروش نقدی و اقساطی مکث موتور: پیکاپ کلوت و کراس‌ اوور ۷ نفره تیارا (مهر ۱۴۰۲)تیارا سفید-مشکی ۱,۳۴۱,۵۶۳,۶۸۱ ۹۰ روز کاری

مدل ۱۴۰۲

  • پیش پرداخت قابل واریز در زمان ثبت‌نام مبلغ ۶۷۱,۵۶۳,۶۸۱ تومان می‌باشد.
  • مابقی طی یک چک ۴ ماهه به تاریخ اول دی ماه پرداخت می‌شود.
  • سند خودرو آزاد خواهد بود.
  • این طرح فروش ویژه متقاضیان طرح یکپارچه می‌باشد.

متقاضیان خرید این خودرو می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مکث موتور و یا کانال تلگرامی این شرکت به آدرس @maxmotorcompany مراجعه نمایند.

خودروی تیارا بر اساس محصولی از بایک (Baic) به نام روژیانگ X5، در استان سمنان و شرکت مکث موتور (برند زیرمجموعهٔ گروه صنعتی ماموت) مونتاژ می‌شود.

مکث موتور تیارا در رده ابعادی C بزرگ و کلاس بدنه کراس‌اوور متوسط دسته‌بندی می‌شود. طول، عرض و ارتفاع تیارا به ترتیب ۴۷۸۸، ۱۸۷۵ و ۱۷۳۰ میلی‌متر بوده و فاصله محوری آن نیز ۲۸۱۵ میلی‌متر است که از این نظر، مشابه ابعاد هیوندای سانتافه و مقدار کمی از فونیکس تیگو ۸ و بهمن فیدلیتی بزرگ‌تر است. فاصله محوری قابل‌توجه تیارا باعث شده تا فضای پای مناسبی در ردیف عقب آن فراهم شود.

این کراس‌اوور خانوادگی مجهز به پیشرانه توربو میتسوبیشی با حجم ۱۵۰۰ سی‌سی بوده که ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۲۰۰۰ ارائه می‌دهد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۶ سرعته DAE به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. طبق اعلام سازنده، حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده و قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در حدود ۱۲ ثانیه طی کند. موتور تیارا به استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز، وزن خودرو ۱۶۱۰ کیلوگرم و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.

همچنین بخوانید: مشخصات و ویژگی‌های تیارا

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۲۶ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا