هاست پرسرعت
بازی

فصل پایانی Stranger Things بسیار حماسی و احساسی خواهد بود

فصل پایانی Stranger Things بسیار حماسی و احساسی خواهد بود

شاون لوی که به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده سریال Stranger Things شناخته می‌شود، اطلاعات جدیدی را از فصل پنجم منتشر کرده است.

سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) با پخش فصل چهارم خود یک شگفتی را در مدیوم تلویزیون سال 2022 رقم زد که تحسین منتقدین و مردم را در پی داشته است. مجموعه‌ای فانتزی و ترسناک که توسط برادران دافر و با همکاری کمپانی نتفلیکس تهیه شده و حال باید برای پخش آخرین فصل از این مجموعه جذاب آماده باشیم.

علی‌رغم این که برادران دافر در گذشته اعلام کرده بودند که فصل پنجم Stranger Things به یکی از بزرگترین ساخته‌های مدیوم تلویزیون تبدیل خواهد شد اما شاون لوی نیز که به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده این مجموعه محسوب می‌شود، اطلاعاتی جدید و هیجان‌‌انگیزی را با طرفداران در میان گذاشته است.

او در طی تازه‌ترین مصاحبه با خبرگزاری کولایدر از اطلاعات جدیدی پرده برداشته که در ادامه می‌توانید مطالعه نمایید.

تبلیغات

با وجود این که برادران دافر پیشتر به آن اشاره کرده‌اند اما باید بگویم زمانی که طی یک دورهمی 2 ساعته خط داستانی فصل پنجم را مرور کردیم، به گمانم تمام افراد حاضر در اتاق با چشمانی خیس به یکدیگر زل زده بودند. این فصل بسیار حماسی و احساسی خواهد بود و برای ما نیز این مسئله دو چندان جلوه کرده است؛ زیرا این مجموعه زندگی تک تک افراد پشت صحنه را برای همیشه تغییر داده است. در هر حال اطمینان می‌دهم که کار نگارش فیلم‌نامه به خوبی پیش رفته و در سال آینده پروسه تولید را آغاز خواهیم کرد.

با توجه به پایان‌بندی فصل چهارم سریال Stranger Things که سرانجام دو دنیای موازی این مجموعه با یکدیگر ادغام شده و وکنا نیز از مهلکه فرار کرده است، به نظر می‌رسد که باید آماده رویارویی حماسی قهرمانان این سریال با وکنا و باقی موجودات اهریمنی او باشیم که می‌تواند به نبردی همه‌جانبه و بسیار هیجان‌انگیز بدل گردد. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که شاهد مرگ برخی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه باشیم.

فیلم‌برداری فصل پنجم سریال Stranger Things از سال 2023 آغاز شده و احتمالاً در سال 2024 شاهد پخش آن از سوی سرویس استریم نتفلیکس خواهیم بود.

منبع: اسکرین‌رنت

aliDARKSIRENGAMER 1995Lone wolfVisible bearded manHiphopologistZeusیوهانThe Fireflyهادی صفاییKhafiArtin_Gamear

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا