هاست پرسرعت
بازی

فصل پنجم سریال Stranger Things کاراکتر جدیدی نخواهد داشت

فصل پنجم سریال Stranger Things کاراکتر جدیدی نخواهد داشت

نویسندگان سریال Stranger Things اظهار داشتند که قرار نیست در فصل پنجم این سریال کاراکترهای جدیدی را اضافه کنند.

سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) اثری برجسته و موفق به شمار می‌رود که توسط برادران دافر برای سرویس آنلاین نتفیکس خلق شده است. این سریال یک روتین خاص دارد و در هر فصل نیز به معرفی کاراکترهای جدیدی می‌پردازد که همیشه در خطر کشته شدن قرار دارند.

با این حال، مت دافر (Matt Duffer) در مصاحبه جدید خود اظهار داشته که آن‌ها بیشترین تلاش خود را می‌کنند تا این روتین را در فصل پنجم و پایانی سریال «چیزهای عجیب» تکرار نکنند و همچنین از اضافه کردن هر کاراکتر جدیدی به داستان نیز به شدت خودداری کنند.

برادران دافر در فصل‌های گذشته به خوبی توانستند تا کاراکترهای جذاب و جالب‌توجهی را به داستان اضافه کنند و با این کار نیز جان تازه‌ای به داستان دادند و جذابیت سریال را برای بینندگان دو چندان کردند. با این حال، خودداری از اضافه کردن کاراکتر جدید در فصل پنجم برای آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

تبلیغات

با این حال،‌ از آنجا که فصل پنجم سریال «چیزهای عجیب» آخرین فصل از این سریال به شمار می‌رود و داستان را به پایان خواهد رساند، کاملا منطقی به نظر می‌رسد که کاراکتر جدیدی به داستان اضافه نشود چراکه زمان کافی برای توسعه این کاراکترهای تازه وجود ندارد.

در حال حاضر برادران دافر طیف گسترده‌ای از کاراکترها را در اختیار دارند که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و داستان فصل پنجم را پیش ببرند. برادران دافر که فعلا در حال نگارش داستان فصل پنجم سریال هستند، آشکار کردند که شخصیت ویل بایرز با بازی نوآ اشنپ (Noah Schnapp) نقش بسیار مهمی در داستان ایفا خواهد کرد و داستان روی او تمرکز خواهد داشت.

وینونا رایدر (Winona Ryder)،‌ دیوید هاربر (David Harbour)، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard) و مایا هاک (Maya Hawke) از جمله بازیگران سریال «چیزهای عجیب» به شمار می‌روند که در فصل پنجم و پایانی نیز حضور خواهند داشت. در حال حاضر تاریخی برای پخش فصل پنجم اعلام نشده است.

منبع: movieweb

Albertmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا