هاست پرسرعت
بازی

فعلا انتظار عرضه‌ی بازی Nioh را بر روی ایکس باکس نداشته باشید

فعلا انتظار عرضه‌ی بازی Nioh را بر روی ایکس باکس نداشته باشید

Fumihiko Yasuda، کارگردان بازی Nioh و دنباله‌ی آن یعنی Nioh 2، در مصاحبه‌ای جدید گفته که در حال حاضر احتمال زیادی برای عرضه‌ی این دو بازی بر روی ایکس باکس وجود ندارد.

اگر به دنبال یک بازی سولزلایک با کیفیت هستید که توسط فرام‌سافتور (FromSoftware) توسعه نیافته، گزینه‌ی چندان بهتری از ساخته‌ی تیم نینجا (Team Ninja) یعنی Nioh پیدا نمی‌کنید. با این حال در حالی که بازیکنان پلی استیشن و PC قادر به تجربه‌ی اکشن نقش‌آفرینی‌های تیم نینجا بوده‌اند، کاربران بر روی ایکس باکس به این اندازه خوش‌شانس نبوده‌اند. آیا این قضیه قرار است به زودی تغییر کند؟

اگر یک بازیکن ایکس باکس هستید، توصیه می‌کنم که چندان به این مسئله امیدوار نباشید. چرا که به تازگی در مصاحبه‌ای با VGC، وقتی از تیم نینجا در مورد بازگشت به پشتیبانی از ایکس باکس با Wo Long: Fallen Dynasty سوال شد، کارگردان هر دو بازی Nioh یعنی Fumihiko Yasuda اعلام کرد که احتمال عرضه‌ی این عناوین بر روی ایکس باکس هنوز خیلی پایین است. Yasuda گفت:

تبلیغات

حرف زیادی در این باره ندارم. فعلا احتمال عرضه‌ی بازی Nioh بر روی ایکس باکس خیلی پایین است. امیدوارم که طرفداران ایکس باکس از تجربه‌ی Wo Long: Fallen Dynasty لذت ببرند و منتظر تجربه‌ی آن باشند. در حال حاضر بیشتر از این چیزی نمی‌توانم بگویم.

پیش از این ناشر بازی‌های Nioh گفته بود که درها بر روی عرضه‌ی این عناوین برای ایکس باکس کاملا بسته نیستند. با این حال به نظر می‌رسد که فعلا حرکت معناداری در این جهت وجود ندارد. البته اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک جدید تیم نینجا یعنی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در اوایل سال 2023 برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شود. دیگر اکشن نقش‌آفرینی در حال توسعه‌ی این استودیو یعنی Rise of the Ronin هم به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 و PC در دست توسعه است.

Zahragamer2DARKSIRENvahid gamerDr.Pyromahdi12345امیر حسینSparklingBlueگیمرهای دو دوتا پنج تاTlou part 2 game of the centuryarmanمتینmeysambتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Atomic SoldierEzio Auditore da FirenzePorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Lonesome guyMax22

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا