هاست پرسرعت
خودرو

فهرست قیمت و امکانات گران ترین فورد موستانگ مدرن؛ ۷۹ هزار دلار برای دارک هورس!

فهرست قیمت و امکانات گران ترین فورد موستانگ مدرن؛ ۷۹ هزار دلار برای دارک هورس!

با راه‌اندازی پیکربندی آنلاین فورد مشخص شد که موستانگ ۲۰۲۴ در گران‌ترین نسخه خود ۷۹,۵۱۵ دلار قیمت خواهد داشت.

ما قبلاً قیمت پایه فورد موستانگ ۲۰۲۴ را می‌دانستیم اما حالا پیش‌فروش محصول اسپرت فورد شروع شده و پیکربندی آنلاین آن نیز در دسترس عموم قرار دارد. به این ترتیب می‌توانیم نگاهی به گران‌ترین نسخه در دسترس این خودرو با تمامی آپشن های ممکن بیندازیم. زمانی که تمامی آپشن ها و پکیج‌ها را انتخاب کنید گران‌ترین فورد موستانگ ۲۰۲۴ قیمت ۷۹,۵۱۵ دلاری خواهد داشت که اندکی از قیمت پایه شلبی GT500 مشهور بیشتر است.

با این مبلغ نخواهید توانست به پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژ دست پیدا کنید اما هنوز هم پشت فرمان قوی‌ترین موستانگ غیر شلبی تاریخ خواهید نشست. برای یادآوری باید گفت مدل دارک هورس از نسخه به‌روز شده پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری موستانگ GT استفاده می‌کند و ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد. دو مدل دارک هورس و دارک هورس پریمیوم به این نیروگاه پرقدرت مجهز هستند اما اگر به دنبال پیدا کردن گران‌ترین نسخه فورد موستانگ ۲۰۲۴ باشید باید تریم پریمیوم را انتخاب کنید که قیمت پایه ۶۳,۱۶۰ دلاری دارد. حتی بدون وجود آپشن ها نیز با خودروی مجهزی روبرو هستیم زیرا سیستم دستیار راننده کوپایلوت ۳۶۰، سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن با ۱۲ بلندگو، ناوبری لمسی با فعال‌سازی صوتی، فرمان گرم شونده، صندلی‌های گرم‌کن دار با حافظه، اگزوز فعال، تریم ها و پکیج‌های ظاهری و رفاهی متنوع، ترمزهای برمبو و… در این مدل دیده می‌شوند. با این تفاسیر پس آپشن های بیش از ۱۶ هزار دلاری شامل چه مواردی خواهند بود؟

آپشن های موستانگ دارک هورس پریمیوم ۲۰۲۴ با نوارهای مسابقه‌ای روی بدنه شروع می‌شوند، نوارهایی که قیمت هنگفت ۵۴۹۵ دلاری دارند. به این موارد باید پکیج هندلینگ دارک هورس ۴۵۰۰ دلاری و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک با قیمت ۱۵۹۵ دلار را افزود. نکته جالب اینکه صندلی‌های اسپرت حتی در این تریم نیز پوشش پارچه‌ای دارند و برای خرید صندلی‌های چرمی ریکارو باید ۱۶۵۰ دلار بپردازید. البته انتخاب این صندلی‌ها باعث حذف گرم‌کن و عملکرد حافظه صندلی‌ها خواهد شد. از اینجا به بعد آپشن های کوچک و ارزان‌قیمتی وجود دارند که برخی از آن‌ها شامل چادر محافظتی ۶۰۰ دلاری، کف‌پوش‌های بهتر، جعبه کمک‌های اولیه و… خواهند بود. در نهایت قیمت کلی خودرو همان‌طور که گفته شد به ۷۹,۵۱۵ دلار خواهد رسید که حدود ۲ هزار دلار گران‌تر از قیمت پایه شلبی GT500 سال ۲۰۲۲ است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا