هاست پرسرعت
خودرو

فولکس‌واگن گلف R جدید با 329 اسب بخار قدرت در راه است

فولکس‌واگن گلف R جدید با 329 اسب بخار قدرت در راه است

آخرین نسخه از فولکس‌واگن گلف R با تغییرات ظاهری و داخلی و قدرت ۳۲۹ اسب بخار معرفی خواهد شد.
فولکس‌واگن گلف R جدید با 329 اسب بخار قدرت در راه است

قرار است گلف R تازه‌نفس به عنوان یکی از آخرین محصولات بنزینی R فولکس‌واگن در آینده نزدیک رونمایی شود چراکه این برند آلمانی آماده می‌شود تا سال ۲۰۳۰ به استراتژی برقی سازی خودروهای خود بپردازد. این خودرو همانند دیگر نسخه‌های فیس لیفت گلف فعلی از طراحی جدیدتر و کابین ارتقا یافته سود خواهد برد.

قرار است ابر هاچبک چهار چرخ محرک فولکس‌واگن قدرت ۳۲۹ اسب بخار داشته باشد درحالی‌که قدرت مدل قبلی به ۳۱۶ اسب بخار می‌رسد. به این ترتیب گلف R به‌روز شده کاملاً در رده آئودی S3 قرار می‌گیرد. ژرمن‌ها قبلاً گلف R را در نسخه پیش‌تولیدی به همه نشان داده‌اند و بنابراین تا حدودی می‌توانیم با جزئیات خودرو آشنا شویم. این خودرو از پوشش بدنه موسوم به ۵۰ سالگی گلف بهره برده و به عنوان بخشی از گرامی داشت محصولات R فولکس در پیست یخ حضور داشته است. مدیر بخش R فولکس‌واگن می‌گوید:

بخش R برند پرفورمنس و سطح بالای فولکس‌واگن است و عملکرد اسپرت و دینامیک این محصولات را در بیش از ۲۰ سال اخیر به نمایش می‌گذارد. ما در پیست یخ باعث ارتباط گذشته با آینده می‌شویم. ما مشتاقانه منتظر گلف R به‌روز شده هستیم

همانند نسخه‌های استاندارد گلف و گلف GTI، مدل R از نظر بصری تفاوت چشمگیری نسبت به قبل ندارد اما کابین ارتقا یافته آن به دنبال رفع انتقادات قبلی است به‌ گونه‌ای که از سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی سود برده شده و دکمه‌های فیزیکی نیز دوباره به کابین بازگشته‌اند. همچنین کیفیت متریال مورد استفاده نیز بهبود یافته است. نشان نورانی فولکس‌واگن به همراه چراغ‌های ماتریکس LED و البته رنگ‌ها و تریم های جدید نیز جزو دیگر تغییرات خودروی موردبحث خواهند بود.

فولکس‌واگن هنوز مشخصات عملکردی گلف R فیس لیفت را منتشر نکرده اما مدل سفارشی R 333 سال ۲۰۲۲ که گران‌ترین گلف تاریخ به شمار می‌رود در عرض ۴.۶ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این برند نسخه هاچبک گلف R را به نمایش گذاشته اما گفته می‌شود نسخه استیشن هم مجدداً عرضه خواهد شد تا رقیبی برای مرسدس CLA 35 شوتینگ بریک باشد. با این تفاسیر انتظار می‌رود قیمت گلف R به‌روز شده نیز نسبت به قبل اندکی بیشتر شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۷ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا