هاست پرسرعت
خودرو

فولکس واگن قصد دارد بخش خودروی خودران هوآوی را بخرد

فولکس واگن قصد دارد بخش خودروی خودران هوآوی را بخرد

گفته می شود که گروه فولکس واگن در حال مذاکره با هوآوی برای خرید واحد خودروی خودران این شرکت، به قیمت میلیاردها دلار است.

جزئیات محدودی از این مذاکره فاش شده است، اما بنا بر گزارش ها، مدیران گروه فولکس واگن چندین ماه است که در حال مذاکره برای توافق با هواوی هستند. مجله Manager آلمان اولین رسانه ای بود که گزارشی در مورد این قرارداد بالقوه منتشر کرد.

در حالی که هوآوی چین به اندازه برخی دیگر از شرکت‌های فناوری و سازندگان خودرو، درباره پیشرفت‌های خود در حوزه خودروهای خودران سر و صدا به پا نکرده است، اما این شرکت قصد دارد تا سال 2025 خودروهای سواری سطح 5 خودران (خودران کامل) را تولید کند.

شرکت هوآوی پس از تحریم‌های ایالات متحده در دوران ترامپ، سبد تجاری خود را متنوع تر کرده است. در ماه سپتامبر، این شرکت از اولین سیستم خودران سطح «۳/۵» رونمایی کرد. گروه فولکس واگن که در حال کار بر روی سیستم های خودران است، قبلاً تأیید کرده است که با شرکت هوش مصنوعی Argo کار می کند و همچنین از سیستم های LiDAR (تشخیص فاصله و مدل سازی لیزری) نیز را در خودروهای تجاری آینده خود استفاده خواهدکرد.

vw-id-vizzion.jpg

هربرت دیس، مدیرعامل فولکس واگن در مصاحبه اخیر خود با رویترز اذعان کرد که این شرکت به دنبال مشارکت با سایر شرکت ها برای تولید خودروهای خودران است. دیس اضافه کرد که انتظار دارد طی 25 سال آینده شاهد استفاده گسترده از فناوری خودران در سطح بازار باشیم.

محله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا