هاست پرسرعت
بازی

فیلمبرداری ریبوت فیلم The Crow با بازی بیل اسکاشگورد به پایان رسید

فیلمبرداری ریبوت فیلم The Crow با بازی بیل اسکاشگورد به پایان رسید

بازسازی فیلم The Crow با بازی بیل اسکاشگورد در دست تولید بود و حالا نیز فیلمبرداری آن به پایان رسیده است.

تولید بازسازی فیلم کلاغ (The Crow) در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۲ میلادی شروع شده بود و پس از ۱۰ هفته فیلمبرداری در مکان‌هایی همچون شهر پراگ و مونیخ، فیلمبرداری این اثر با بازی بیل اسکاشگورد (Bill Skarsgård) در نقش اصلی به پایان رسیده است.

در گزارش منتشر شده در رابطه با پایان فیلمبرداری بازسازی فیلم «کلاغ» آمده:

در طی ۱۰ هفته فیلمبرداری از فیلم جدید «کلاغ»، فیلمبرداری در مکان‌هایی همچون شهر قدیمی و جدید پایتخت کشور جمهوری چک یعنی پراگ انجام شده است. یکی از مکان‌های برجسته فیلمبرداری این فیلم نیز سالن کنسرت رودولفینوم (Rudolfinum) شهر پراگ است که در آن هزاران سیاهی لشکر با لباس رسمی حضور داشتند.

در ادامه این گزارش نیز ادعای جالبی در رابطه با این پروژه صورت گرفته:

تبلیغات

در مدارکی که به شهرداری پراگ داده شده، از این پروژه به عنوان یک سریال یاد شده که جمعا ۶ قسمت آن در این شهر فیلمبرداری شده است.

البته در حال حاضر هیچ کسی از عوامل سازنده پروژه بازسازی «کلاغ» تایید نکرده که این پروژه به جای فیلم، یک سریال است. با این حال، تغییر فرمت از فیلم به سریال چیز عجیبی نیست و حتی ممکن است به موفقیت این اثر بیانجامد.

این اثر تازه از «کلاغ» چه فیلم و چه سریال به نویسندگی زک بیلین (Zach Baylin) است و نقش اصلی آن به نام اریک دراون ملقب به کرو یا کلاغ را بیل اسکاشگورد بازی می‌کند. اف کی ای توئیگز (FKA Twigs) در نقش نامزد اریک و دنی هیوستون (Danny Huston) از جمله دیگر بازیگران این اثر هستند.

منبع: movieweb

DARKSIRENmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا