فیلمبرداری فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها شروع شد

فیلمبرداری فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها شروع شد

قبل از اینکه فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها به پایان برسد، سرویس آنلاین آمازون ساخت فصل دوم آن را شروع کرده است.

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) بار دیگر طرفداران را به سرزمین میانی باز گرداند و توانست عصر متفاوتی از این سرزمین را برای بیننده‌ها به نمایش در بیاورد.

تاکنون شش قسمت از هشت قسمت فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» پخش شده و حالا نیز سرویس آنلاین آمازون که قبلا این سریال را برای فصل دوم تمدید کرده بود، خبر از شروع فیلمبرداری دومین فصل از این سریال حماسی و بزرگ داده است.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که تولید و فیلمبرداری فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» از روز دوشنبه ۳ اکتبر در استودیو بری (Bray Studios) در خارج از لندن شروع شده است. بر خلاف فصل اول که عمدتا در نیوزیلند فیلمبرداری شده، فصل دوم در انگلیس تولید خواهد شد.

دلیل تغییر مکان فیلمبرداری سریال «ارباب حلقه‌ها» از نیوزیلند به انگلیس نیز اولا مقرون‌به‌صرفه‌تر بودن آن است و دوما، آمازون به دنبال آن است تا مرکزی بزرگ برای ساخت چندین سریال در این کشور ایجاد کند.

سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» به اثری موفق در سرویس آنلاین آمازون تبدیل شده و گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این سریال برای بیش از ۱.۳ میلیارد دقیقه دیده شده است.

لازم به ذکر است که برخلاف بسیاری از سریال‌ها که فصل به فصل تمدید می‌شوند، ساخت سریال «ارباب حلقه‌ها» تا فصل پنجم قطعی است، البته مگر اتفاقی غیرمنتظره رخ بدهد. در حال حاضر نیز تاریخی برای پخش فصل دوم سریال اعلام نشده است.

منبع: movieweb

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل