هاست پرسرعت
بازی

فیلم‌نامه پروژه سینمایی National Treasure 3 نوشته شده است

فیلم‌نامه پروژه سینمایی National Treasure 3 نوشته شده است

تهیه‌کننده مجموعه گنجینه ملی اعلام کرده که فیلم‌نامه پروژه National Treasure 3 نوشته شده و می‌توانیم برای ساخت آن امیدوار باشیم.

جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) که به عنوان تهیه‌کننده مجموعه National Treasure شناخته می‌شود، در مصاحبه با خبرگزاری کامیک‌بوک اعلام کرده که فیلم‌نامه خوبی برای سومین فیلم از این مجموعه نوشته شده و به زودی برای نیکلاس کیج (Nicolas Cage) ارسال خواهد شد.

او همچنین اعلام کرده که برخلاف عقیده سینماگران که با پخش سریال National Treasure: Edge of History در دیزنی‌پلاس، امیدی برای ساخت فیلم سینمایی این مجموعه وجود نخواهد داشت، اما کار بر روی فیلم National Treasure 3 آغاز شده است.

فعلاً مشغول کار بر روی فیلم‌نامه این اثر هستیم. امیدوارم که پس از دریافت این فیلم‌نامه توسط نیکلاس کیج، بتوانیم نظر مثبت او جلب نماییم. با توجه به شرایط حاکم، احتمالاً به زودی شاهد آغاز ساخت فیلم National Treasure 3 خواهیم بود.

تبلیغات

نخستین‌بار در سال 2004 جان ترتلتاب (Jon Turteltaub) با کارگردانی فیلم National Treasure رقم‌زننده ماجراجویی‌های جدید نیکلاس کیج در سینما بود که با استقبال خوبی از سمت مخاطبین روبرو شد. دنباله آن تحت عنوان National Treasure: Book of Secrets در سال 2007 اکران شد و فروش خوبی را رقم زد. با این حال از آن زمان به بعد این مجموعه به فراموشی سپرده شد تا این که دیزنی اعلام کرد که یک سریال کاملاً جدید از این فرنچایز را برای سرویس دیزنی‌پلاس خواهد ساخت.

با توجه به صحبت‌های تهیه‌کننده این مجموعه، باید منتظر واکنش نیکلاس کیج مانده و ببینیم که روند ساخت فیلم National Treasure 3 به کجا ختم خواهد شد.

منبع: مووی‌وب

DARKSIRENپسر همسایهmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا