هاست پرسرعت
بازی

فیلمی بر اساس بازی Days Gone در حال ساخت است

فیلمی بر اساس بازی Days Gone در حال ساخت است

اقتباس سینمایی دیگر از بازی‎‌های پلی‌استیشن به نام Days Gone قرار است ساخته شود.

در سال‌های اخیر،‌ لیست اقتباس‌های سینمایی و سریالی بر اساس بازی‌های پلی‌استیشن روز به روز بیشتر می‌شوند و به تازگی نیز اعلام شده که فیلمی بر اساس بازی روزهای از دست رفته (Days Gone) ساخته خواهد شد.

شلدون ترنر (Sheldon Turner) که سابقه نامزدی اسکار را نیز در کارنامه خود دارد، قرار است فیلم‌نامه این اثر اقتباسی را قلم بزند. او بیشتر برای فعالیت در فیلم بالا در آسمان (Up in the Air)، فیلم طولانی‌ترین فاصله (The Longest Yard) و همچنین فیلم مردان ایکس: کلاس اول (X-Men: First Class) شناخته می‌شود.

این نویسنده همچنین در کنار جنیفر کلاین (Jennifer Klein) وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم اقتباسی را نیز برعهده خواهد داشت. ستاره سریال غربیه (Outlander) یعنی سم هیوین (Sam Heughan) نیز برای بازی در این فیلم به خدمت گرفته شده است. او قرار است نقش دیکن سنت جان را بازی کند.

سم هیوین بیشتر برای بازی در سریال «غریبه» شناخته می‌شود و علاوه بر آن، سابقه بازی در فیلم‌هایی همچون جاسوسی که از من روی برگرداند (The Spy Who Dumped Me) و بلادشات (Bloodshot)‌ را نیز در کارنامه خود دارد.

تبلیغات

در حال حاضر، توسعه فیلم «روزهای از دست رفته» در مراحل اولیه قرار دارد چراکه هنوز کارگردانی برای این اثر انتخاب نشده و تاریخ اکران آن روی پرده سینماها نیز تعیین نشده است. موفقیت فیلم آنچارتد (Uncharted) یکی از دلایلی بود که کمپانی سونی به ساخت چندین فیلم و سریال بر اساس بازی‌ها چراغ سبز نشان داده است.

در کنار فیلم «روزهای از دست رفته»، سونی در حال توسعه فیلم روح سوشیما (Ghost of Tsushima)، فیلم گرن توریسمو (Gran Turismo)، سریال هورایزن زیرو داون (Horizon Zero Dawn)، سریال خدای جنگ (God of War)، سریال فلز درهم‌تنیده (Twisted Metal) و همچنین سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) است.

نکته قابل تامل آن است که سونی در حالی به ساخت فیلم «روزهای از دست رفته» چراغ سبز نشان داده که قبلا ساخت بازی Days Gone 2 را تایید نکرده بود.

منبع: thegamer

Herfeiymeysambگیمری عادیKaktoos spidersamulAli G_HshadowAlbertMohsenj74موایAhmad_TRSquatlatex2Emperor Nima Shams

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا