هاست پرسرعت
بازی

فیلم موزیکال The Smurfs تا سال 2025 به تعویق افتاد

فیلم موزیکال The Smurfs تا سال 2025 به تعویق افتاد

فیلم موزیکال The Smurfs به دلیل اولویت اکران Sonic the Hedgehog 3 تا سال 2025 به تعویق افتاده است.

طرفداران فرنچایز The Smurfs باید برای مشاهده تازه‌ترین اثر این مجموعه کمی بیشتر انتظار بکشند، زیرا به لطف Sonic the Hedgehog 3 که طبق گزارشات منتشر شده برای اکران در سال 2024 در نظر گرفته شده، اثر موزیکال جدید این موجودات آبی رنگ دوست داشتنی به سال 2025 موکول گشته است.

این بدان معنا خواهد بود که سومین فیلم از مجموعه سونیک باید برای رقابت با فیلم Avatar 3 در تاریخ 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) آماده شود.

ماه دسامبر همیشه برای مجموعه‌های بزرگ سینما تاریخ پراهمیتی بوده است، زیرا نه تنها سه‌گانه Lord of the Rings و مجموعه فیلم‌های Harry Potter در این ماه دست به رکورد شکنی‌های بزرگی زده بودند، بلکه Spider-Man: No Way Home نیز در سال گذشته و در ماه دسامبر فروش آتشین خود را آغاز کرد.

تبلیغات

فیلم Avatar 2 نیز پس از گذشت یک دهه انتظار در ماه دسامبر امسال اکران خواهد شد تا شاهد بازگشت شکوهمند جیمز کامرون (James Cameron) به سینما باشیم. با توجه به این که Avatar 3 نیز 2 سال دیگر در همین ماه اکران خواهد شد، کمپانی پارامونت گزینه Sonic the Hedgehog 3 را برای رقابت با ساخته جدید کامرون مناسب دیده و به همین دلیل اکران فیلم جدید اسمورف‌ها را به تاخیر انداخته است.

با این حساب برای تماشای تازه‌ترین فیلم The Smurfs که در ژانر موزیکال خواهد بود، باید تا 14 فوریه 2025 (26 بهمن 1403) صبر نمایم.

منبع: مووی‌وب

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا