هاست پرسرعت
بازی

فیلم Batman Beyond با بازی مایکل کیتون کنسل شد

فیلم Batman Beyond با بازی مایکل کیتون کنسل شد

بنابر گزارش‌های تازه ساخت فیلم Batman Beyond با بازی مایکل کیتون در نقش اصلی کنسل شده است.

از مدت‌ها پیش گزارش‌هایی در مورد ساخت فیلمی در مورد بتمن با بازی مایکل کیتون در نقش اصلی به گوش می‌رسید و حالا آشکار شده که این فیلم قرار بوده داستان ماروای بتمن (Batman Beyond) از کتاب‌های کمیک را به تصویر بکشد.

بنابر گزارش‌ها، کریستینا هادسون نویسنده فیلم‌نامه فیلم «ماورای بتمن» بوده است، کسی که سابقه نوشتن فیلم‌نامه چندین فیلم دیگر از دنیای سینمایی دی‌سی همچون فیلم مورد تحسین پرندگان شکاری (Birds of Prey)، فیلم فلش (The Flash) و همچنین فیلم کنسل شده بت‌گرل (Batgirl) را در کارنامه خودش دارد.

مایکل کیتون برای اولین بار نقش بتمن را در فیلمی به همین نام در سال ۱۹۸۹ میلادی بازی کرده بود و سپس در دنباله آن تحت عنوان بتمن باز می‌گردد (Batman Returns) در سال ۱۹۹۲ میلادی این نقش را بازآفرینی کرده است.

تبلیغات

از مدت‌ها قبل نیز آشکار شده بود که مایکل کیتون با حضور در فیلم «فلش» بازگشتش به نقش بتمن را رقم خواهد زد. او همچنین در صحنه‌هایی از فیلم «بت‌گرل» نیز حضور داشته، فیلمی که به طور کامل کنسل شده است. حالا کنسل شدن فیلم «ماروای بتمن» برای طرفداران مایکل کیتون خبری بد به شمار می‌رود.

ظاهرا جیمز گان و پیتر سفران که به تازگی سکان هدایت دنیای سینمایی دی‌سی را بر عهده گرفتند، به طور جدی با ساخت فیلم «ماورای بتمن» مخالفت کردند. آن‌ها بر این باور هستند که شخصیت بتمن در دستان مت ریوز به خوبی پیش می‌رود و آن‌ها قصدی برای آشفته کردن وضعیت این شخصیت ندارند.

دنیای سینمایی دی‌سی در حال حاضر روزهای آشفته‌ای را پشت سر می‌گذارد و باید دید که در آینده این تحولات به نفع آن خواهد بود یا خیر.

منبع: کولایدر

CaptainشرکLonesome guyMr.BadGuyAhmad_TRDARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا