هاست پرسرعت
بازی

فیلم Oppenheimer به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سالن نمایش چینی تی‌سی‌ال تبدیل شد

فیلم Oppenheimer به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سالن نمایش چینی تی‌سی‌ال تبدیل شد

فیلم Oppenheimer تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ ۹۷ ساله سالن نمایش چینی تی‌سی‌ال تبدیل شده است.

تبلیغات

فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) جدیدترین فیلم از کریستوفر نولان به شمار می‌رود که از زمان اکرانش روی پرده سینماها توانسته به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند و یکی جنبه‌های فروش خوب این اثر نیز اکران آن در سینماهای آی‌مکس (IMAX) بوده است.

فرمت ویژه ۷۰ میلیمتری آی‌مکس بهترین نسخه از فیلم «اوپنهایمر» به شمار می‌رود و کریستوفر نولان این فرمت را بهترین شکل ممکن برای تماشا و تجربه این اثر سینمایی عنوان کرده است. این فیلم توانسته در طی همین چند هفته ابتدایی اکرانش به هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینماهای آی‌مکس تبدیل شود و این در حالی است که این اثر هنوز در چین، کره جنوبی، ژاپن و روسیه اکران نشده است.

فیلم «اوپنهایمر» همچنین دومین فیلم تاریخ آی‌مکس است که توانسته به فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در این سینماها دست پیدا کند. این فیلم همچنین به صورت فول فریم IMAX 15 Perf 70mm Film نیز فیلمبرداری شده که تنها ۳۰ سینما در جهان قادر به پخش آن به این فرمت هستند. یکی از همین سینماها نیز سالن نمایش چینی تی‌سی‌ال (TCL Chinese Theatre’s) است که در قلب هالیوود قرار دارد و حالا نیز فیلم «اوپنهایمر» به پرفروش فیلم این سالن نمایش تبدیل شده است.

فیلم «اوپنهایمر» توانست به فروش ۱٫۵۳ میلیون دلاری در سالن نمایش چینی تی‌سی‌ال دست پیدا کند و با عبور از فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ ۹۷ ساله این سالن نمایش تبدیل شود. این در حالی است که فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» در ۱۵ هفته به چنین فروشی دست پیدا کرده ولی فیلم «اوپنهایمر» تنها در سه هفته به این فروش رسیده است.

منبع: کولایدر

تبلیغات
خستهCameraManHarleen QuinzelKratosshHaj_HosseinpriestSami 227Drakeمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Batman Arkham knightmeysambAshen undead the bearerStarfieldmariounitedKRATOSEFAN1

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا