هاست پرسرعت
بازی

فیلم Prey پربیننده‌ترین افتتاحیه در تاریخ سرویس هولو را داشته است

فیلم Prey پربیننده‌ترین افتتاحیه در تاریخ سرویس هولو را داشته است

فیلم Prey در افتتاحیه خود در سرویس آنلاین هولو به پربیننده‌ترین اثر این سرویس آنلاین تبدیل شده است.

فیلم شکار (Prey) جدیدترین اثر از فرنچایز غارتگر (Predator) به شمار می‌رود که برخلاف آثار قبلی،‌ روی پرده سینماها اکران نشد و روی سرویس آنلاین هولو عرضه شده است. حالا سرویس آنلاین هولو اعلام کرده که فیلم «شکار» در افتتاحیه خود در این سرویس تبدیل به پربیننده‌ترین اثر در بین دیگر فیلم و سریال‌ها شده است.

فیلم «شکار» پنجمین فیلم از فرنچایز «غارتگر» محسوب می‌شود و پیش‌درآمدی برای آثار قبلی به شمار می‌رود. اتفاقات این فیلم در قرن نوزدهم میلادی جریان دارد و داستان یک زن جنگجوی کومانچی به نام نارو با بازی امبر میدتاندر (Amber Midthunder) را دنبال می‌کند که با یک موجود بسیار پیشرفته و تشنه به خون روبه‌رو شده است.

فیلم «شکار» علاوه بر اینکه در سرویس آنلاین هولو رکوردشکنی کرده است، پربیننده‌ترین افتتاحیه در سرویس Star+ در آمریکای لاتین را داشته است. این رکورد بر اساس ساعات تماشای فیلم در سه روز ابتدایی پخشش روی این سرویس آنلاین محاسبه شده است.

تبلیغات

این فیلم علاوه بر اینکه به اثری پربیننده تبدیل شده، توانسته تحسین منتقدان و بیننده‌ها را نیز برانگیزد. این فیلم بیشترین امتیاز را در بین دیگر فیلم‌های فرنچایز «غارتگر» دارد و با امتیاز ۹۲ درصد در وب سایت راتن تومیتوز توانسته بالاتر از فیلم اصلی قرار بگیرد.

داکوتا بیورز (Dakota Beavers)،‌ استورمی کیپ (Stormee Kipp) و میشل ترش (Michelle Thrush) از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم «شکار» نقش‌آفرینی می‌کنند. روی صندلی کارگردانی این اثر نیز دن تراختنبرگ (Dan Trachtenberg) نشسته است. خود او نیز به همراه پاتریک آیسون (Patrick Aison) فیلم‌نامه فیلم را قلم زده‌اند.

منبع: کولایدر

Playground Gamesmeysamb1100گدرت یعنی اینکه 70 درصد سهام سونیو شرکت بخری!

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا