هاست پرسرعت
بازی

فیلم Rogue Squadron از برنامه‌ی انتشار دیزنی حذف شد

فیلم Rogue Squadron از برنامه‌ی انتشار دیزنی حذف شد

پس از سکوتی طولانی، بالأخره سرنوشت فیلم Rogue Squadron مشخص شد و طبق اخبار، این فیلم از دستور کار دیزنی برای انتشار در سال 2023 خارج شده است.

همزمان با تغییر سیاست‌های شرکت والت دیزنی در قبال فرنچایز Star Wars (جنگ ستارگان) فیلم Rogue Squadron (اسکادران سرکش) از برنامه‌ی انتشار دیزنی در سال 2023 خارج شد؛ این شرکت قصد دارد دنیای جنگ ستارگان را در فرم سریال‌های تلویزیونی گسترش دهد و تمرکز کمتری بر روی فیلم‌های اقتباسی از این فرنچایز بگذارد.

فیلم اسکادران سرکش، اولین بار در سال 2020 معرفی شد و اعلام شد که سکان کارگردانی آن در دستان کارگردان فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز)، یعنی پتی جنکینز (Patty Jenkins) قرار دارد. این فیلم قرار بود تا روایتگر داستان تازه‌ای از خلبانان کهکشانی باشد که قرار است به کابوس جدید امپراطوری سیت‌ها بدل شود.

با اینکه دیزنی هیچ‌وقت اعلام نکرد که وقایع این فیلم در چه زمانی اتفاق می‌افتد؛ اما با در نظر گرفتن این که Rogue Squadron واحدی بود که توسط لوک اسکای واکر برای از بین بردن اولین دث استار ایجاد شده بود، می‌توان پیش‌بینی کرد که وقایع این فیلم در بین فیلم‌های A New Hope (یک امید تازه) و Force Awakens (نیرو برمی‌خیزد) اتفاق می‌افتاد.

جنکینز در ژوئیه‌ی سال گذشته درباره‌ی وضعیت این فیلم گفته بود:

تبلیغات

حدود شش ماه از زمانی که ساخت فیلم را تأیید کردیم گذشته است و ما در حال حاضر به شدت مشغول کار بر روی این اثر هستیم. نگارش فیلمنامه تقریباً به پایان رسیده است و من درباره‌ی داستان این اثر بسیار هیجان‌زده هستم. این فیلم قرار است تا آغازگر فصل جدیدی را در دنیای جنگ ستارگان باشد که برای من به طور همزمان مسئولیت و افتخاری بسیار بزرگ است.

از آن زمان از فیلم اسکادران سرکش هیچ‌خبری منتشر نشد و دیزنی در مورد وضعیت توسعه‌ی آن سکوت کامل اختیار کرد. همچنین جنکینز نیز درگیر ساخت Wonder Woman 3 (زن شگفت‌انگیز 3) اقتباس سینمایی کلئوپاترا شد و به نظر می‌رسد که این فیلم از اولویت‌های کاری او خارج شده باشد.

با اینکه فیلم اسکادران سرکش به طور رسمی لغو نشده است و فقط تاریخ انتشار تعیین شده برای آن حذف شده است. به نظر می‌رسد در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن که ادامه‌ی ساخت این اثر است؛ با توجه به سیاست‌های جدید دیزنی و فاصله گرفتن کارگردان از این پروژه، طرفداران نباید در آینده‌ی کوتاه منتظر انتشار آن باشند.

منبع: کولایدر

Dr.Pyromeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا