هاست پرسرعت
بازی

فیلم Snow White اصلا شبیه به اثر کلاسیک آن نخواهد بود

فیلم Snow White اصلا شبیه به اثر کلاسیک آن نخواهد بود

ریچل زگلر و گل گدوت اخیرا درباره فیلم Snow White صحبت کردند و اظهار داشتند که این اثر شبیه به اثر کلاسیک آن نخواهد بود.

تبلیغات

فیلم سفید برفی (Snow White) جدیدترین اثر لایو اکشن از کمپانی دیزنی به شمار می‌رود که ظاهرا قرار است برداشتی مدرن را از این داستان کلاسیک برای مخاطبان به نمایش در بیاورد و این در حالی است که صحبت‌های دو ستاره آن یعنی ریچل زگلر و گل گدوت بار دیگر باعث واکنش‌هایی از سوی مخاطبان شده است.

ریچل زگلر و گل گدوت در مصاحبه‌ای اظهار داشتند که فیلم «سفید برفی» که در حال حاضر در مرحله پسا تولید قرار دارد، اصلا همانند اثر کلاسیک آن نخواهد بود و رویکردی مدرن را در پیش خواهد گرفت. آن‌ها گفتند که این فیلم، سفید برفی را به عنوان کاراکتری قوی به تصویر می‌کشد که نیازی به نجات داده شدن توسط شاهزاده ندارد بلکه خودش می‌تواند این کار را انجام بدهد.

در ویدیویی که مربوط به مدتی پیش بوده و به تازگی بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته، از ریچل زگلر سوال شده بود که منظور او از برداشت مدرن از داستان کلاسیک سفید برفی چیست و او اظهار داشته:

منظورم این است که الان دیگر سال ۱۹۳۷ نیست و ما داستان سفید برفی را به نحوی نوشتیم که قرار نیست توسط شاهزاده نجات داده شود و قرار نیست رویای عشق واقعی را در سر داشته باشد. او رویای تبدیل شدن به یک رهبر را دارد.

در حالی که برخی از افراد از ریچل زگلر حمایت کردند و برداشتی مدرن از این داستان کلاسیک را مناسب دانستند اما برخی دیگر این روند را به شدت نقد کردند و اصلا استقبال خوبی از آن نداشتند. این در حالی است که مدتی پیش نیز تصاویری از پشت صحنه فیلم «سفید برفی» منتشر شده بود که در آن، کوتوله‌ها از نژادها، جنسیت‌ها و قد و قواره‌های متفاوت بودند.

فیلم «سفید برفی» برداشتی فانتزی و موزیکال از اثر کلاسیکی به همین نام به شمار می‌رود که سکان کارگردانی آن را مارک وب در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز سازنده فیلم باربی (Barbie) یعنی گرتا گرویگ به همراه ارین کریسیدا ویلسون نوشته است. این فیلم برای اکران در ماه مارس سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

منبع: sportskeeda

تبلیغات
𝕄𝕄𝔻 ℝ𝔼ℤ𝔸DanialRanjbarzadehهمسایه ( فن بوی = پنچری )Arcix™ツ`Sina7294peenHaj_HosseinMohamad4AChris redfieldابومسلمJohn Stewartred-eyed Banished KnightAliPlaystation TAMIR WAZOWSKIsky reaperժ๏ςτ០я នτяคղցҽخسته77Legend Killermore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا