هاست پرسرعت
بازی

فیلم The Nun 2 پاییز 2023 منتشر می‌شود

فیلم The Nun 2 پاییز 2023 منتشر می‌شود

زمان انتشار فیلم ترسناک «The Nun 2» توسط استودیو برادران وارنر اعلام شده است و والک در زمان هالووین سال 2023 اکران خواهد شد.

اخیرا کمپانی برادران وارنر چندین فیلم‌ ابرقهرمانی خود را کنسل کرده است ولی طرفداران فیلم‌های ترسناک این استودیو خبرهای خوبی دریافت کرده‌اند. این استودیو رسما اعلام کرده است که فیلم ترسناک «The Nun 2» در تاریخ 8 سپتامبر سال 2023 (17 شهریور) منتشر خواهد شد. این فیلم دقیقا پنج سال بعد از اولین فیلم این مجموعه که در سال 2018 منتشر شد، برای هالووین سال آینده اکران خواهد شد.

یک سال تا انتشار این فیلم فاصله داریم و مایکل شاوز (فیلم‌های «The Curse of La Llorona» و «The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It») برای کارگردانی این فیلم بازخواهد گشت. تایسا فارمیگا و بونی آرونز برای بازیابی نقش‌های خود، خواهر آیرین و والک، به این فیلم باز خواهند گشت.

تبلیغات

فیلم «The Nun» یکی از ناشناخته‌ شده‌ترین فیلم‌های فرنچایز «The Conjuring» می‌باشد. شخصیت والک برای اولین بار در فیلم «The Conjuring 2» سال 2016 به طرفداران معرفی و دو سال بعد از آن پیش درآمدی از او ساخته شد. این فیلم با فضای منحصر به فرد گوتیک و رومانیایی خود، شباهت زیادی به فیلم‌های ترسناک قدیمی دارد. با وجود دریافت نقد‌های ضعیف از طرف منتقدین و طرفداران، این فیلم با بودجه 22 میلیون دلاری خود موفق به فروش 365 میلیون دلاری در گیشه جهانی شد.

کمپانی براردان وارنر برنامه‌های زیادی برای فیلم‌های ژانر وحشت دارد و اعلام کرده است که در کنار فیلم «The Nun 2»، فیلم «Evil Dead Rise» بهار پیش‌رو اکران خواهد شد. تا انتشار فیلم «The Nun 2» در تاریخ 8 سپتامبر 2023 می‌توانید تمامی فیلم‌های فرنچایز «The Conjuring» را از شبکه HBO MAX تماشا کنید.

منبع: کولایدر

meysambRyan BonesEmperor Nima Shamsvitto corleone

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا