هاست پرسرعت
بازی

فیل اسپنسر: در خصوص احیای Scalebound چیزی برای گفتن نیست

فیل اسپنسر: در خصوص احیای Scalebound چیزی برای گفتن نیست

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌ باکس، اذعان کرد که در حال حاضر چیزی برای گفتن در مورد احیای بازی کنسل شده Scalebound وجود ندارد.

بازی Scalebound بدون شک به یکی از بدنام‌ترین پروژه‌های تاریخ ایکس باکس تبدیل شده است. این بازی که در سال 2014 برای ایکس باکس وان معرفی شد، توسط سازنده Bayonetta، هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، در دست ساخت بود. اما پس از یک دوره طولانی در ساخت بازی، این عنوان در سال 2017 لغو شد. از آن زمان به‌طور مستمر از رهبران پلاتینیوم (Platinum) و ایکس‌ باکس در مورد این پروژه سوال شده است، اما زمانی که کامیا به همکاری دوباره با مایکروسافت و احیای Scalebound ابراز علاقه کرد، این گمانه‌زنی‌ها به اوج رسید. کامیا می‌گوید:

ما تلاش‌های زیادی روی آن بازی انجام دادیم و مایکروسافت نباید بازی را به شکل فعلی‌اش رها کند، بنابراین می‌خواهیم کاری در مورد آن انجام دهیم (می‌خندد). فیل! بیا با هم انجامش بدیم!

او بعدها در مصاحبه‌ای دیگر گفت:

نه، این یک شوخی نیست؛ من کاملا در مورد آن جدی هستم.

تبلیغات

اکنون از اسپنسر در مورد احیای احتمالی این بازی سوال شده است. اسپنسر با لبخندی پاسخ داد:

در حال حاضر چیزی برای گفتن در مورد Scalebound وجود ندارد.

قبلا وقتی از اسپنسر در مورد احتمال احیای Scalebound سوال شد، پاسخ صریح‌تری ارائه داد. او در سال 2020 گفت:

برای افرادی که فکر می‌کنند شاید هنوز امیدی هست، باید بگویم که اینطور نیست.

ایکس باکس و پلاتینیوم توضیحات زیادی در مورد اتفاقات Scalebound ارائه کرده‌اند، اما کامیا اخیرا مسئولیت لغو پروژه را به عهده گرفت. در ویدئویی از کانال یوتیوب Cutscenes که در نوامبر گذشته منتشر شد، کامیا بی‌تجربه بودن پلاتینیوم در کار با Unreal Engine و ویژگی‌های آنلاین آن را دلایل اصلی لغو Scalebound دانست. یکی از دلایلی که کامیا به احیای این بازی امیدوار است، باتجربه‌تر شدن استودیو پلاتینیوم در ساخت بازی است:

هیچ چیز عجیبی رخ نداد، فقط بحث زمان است. به عنوان یک شرکت بازی‌سازی، ما به تدریج رشد کرده‌ و از نظر فناوری، تجربه بیشتری کسب کرده‌ایم. در زمانی که ما Scalebound را می‌‌ساختیم، چیزهای زیادی وجود داشت که نمی‌توانستیم انجام دهیم و اینطور شکست خوردن برای من سخت بود. وقتی پروژه از بین رفت، نیاز به استراحت داشتم و بعد از مدتی، حس کردم باید دوباره تلاش کنم.

کامیا ادامه داد:

اما وقتی زمان می‌گذرد، همه چیز تغییر می‌کند‌؛ همه چیز اکنون متفاوت است. من مدتی برای فکر کردن داشتم و بله، می‌خواهم دوباره Scalebound را بسازم. این احساس من است.

اسپنسر سال‌ها قبل گفت که هیچ کینه‌ای نسبت به پلاتینیوم گیمز ندارد. او پس از لغو پروژه گفت:

این یک تجربه سخت است، زیرا من برای پلاتینیوم، [هیدکی] کامیا و تیم سازنده احترام زیادی قائل هستم و احساس بدی ندارم. ما کماکان با آن‌ها صحبت می‌کنیم و هیچ خصومتی بین تیم‌ها وجود ندارد. ما سعی کردیم کاری را انجام دهیم، اما نتیجه نداد و من متاسفم که در مورد جاه‌طلبی‌های خود به اندازه کافی واقع‌بین نبودیم.

matrix4221489meysambhamedvnStar FireعلیPorfosormahdi12345عمو فیل کبیرsorenaیوهانجیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»تاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)
حتما بخوانید : نقدها و نمرات فیلم Pearl

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا