هاست پرسرعت
بازی

قرارداد تصاحب Rovio توسط Sega تکمیل شد

قرارداد تصاحب Rovio توسط Sega تکمیل شد

با گذشت نزدیک به ۴ ماه از اعلام خبر تصاحب Rovio توسط سگا (Sega)، حالا سازندگان سری Angry Birds رسماً تحت مالکیت این شرکت ژاپنی قرار دارند.

تبلیغات

در ماه آوریل امسال، سگا از برنامه‌های خود برای ارائه یک پیشنهاد در راستای به دست آوردن کلیه سهام شرکت Rovio (با پرداخت هزینه کلی ۷۷۶ میلیون دلار)، رونمایی کرد. حالا نزدیک به چهار ماه از این قضیه گذشته و از امروز، Rovio بخشی از دارایی‌های شرکت سگا محسوب می‌شود. حساب توییتری سگا، این خبر را با انتشار تصویری از Tails ،Sonic و knuckles در کنار Angry Birds اعلام کرد:

به خانواده سگا خوش آمدید! ما بسیار هیجان‌زده هستیم که عضویت Rovio در گروه سگا را جشن می‌گیریم. برای ماجراهای هیجان‌انگیز پیش رو آماده شوید!

هنگامی که خبر این تصاحب در ماه آوریل منتشر شد، سگا از آن به عنوان یک «تصاحب دوستانه» یاد کرد؛ زیرا اظهار داشت که هیئت مدیره Rovio با پیشنهاد سگا موافقت و از آن حمایت کرده است. همچنین در مقایسه با انتظارات پیشین سگا، قرارداد زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به مراحل پایانی خود رسید.

بر اساس بیانیه سگا در زمان اعلام خبر تصاحب Rovio، علت اصلی قرارداد برای این بود که شرکت، مجموعه بازی‌های موبایلی لایو-سرویس خود را تقویت کند. سگا می‌خواهد از دانش Rovio در اجرای صحیح المان‌های کلی بازی‌های موبایلی لایو-سرویس استفاده کند تا فرنچایز‌های فعلی و جدید خود را به بازار جهانی بازی‌های موبایل بیاورد.

در عین حال، Rovio می‌خواهد از سطح بازی‌های موبایل فراتر برود و سگا می‌تواند در انجام موفقیت‌آمیز این امر، موثر واقع شود. در نتیجه بنا به شواهد در دسترس‌، این قرارداد می‌تواند یک معامله برد-برد برای هر دو طرف آن قلمداد شود.

تبلیغات
ParhamAlbert WeskerMoojyDark Fantasymh.pHalo reach 2AdiGhost(شبح عادی)?sobhan?CameraManSepehrmeysambLove GameJoel Morgansaeed KhUNCLE ARTURStarfieldلئوناردو داوینچیGolden pirateCrash-Mario-Sonic-GoW-RaCVisible gamer manmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا