هاست پرسرعت
بازی

قربانی جدید جیگساو در تصویری از فیلم Saw X

قربانی جدید جیگساو در تصویری از فیلم Saw X

تصویر تازه‌ای از فیلم اسلشر و ترسناک Saw X منتشر شده که قربانی جدید شخصیت جیگساو را به ما نمایش می‌دهد.

تبلیغات

دهمین فیلم از فرنچایز ترسناک و اسلشر اره تحت عنوان Saw X (اره ۱۰) که وقایع آن بین فیلم‌های اول و دوم جریان دارد، در ماه آینده برای طرفداران ژانر وحشت به اکران در خواهد آمد. اثری که به مانند همیشه بر روی تله‌هایی مرگ‌بار تمرکز داشته و انتقام خونین جیگساو را به تصویر می‌کشد.

دهمین فیلم از مجموعه اره روایت‌گر زمانی است که جان کرامر مطلع می‌شود از تومور مغزی خطرناکی رنج می‌برد و به همین سبب نیز به سراغ گروهی از پزشکان رفته تا بلکه بتواند درمان آن را پیدا کند. گروهی که ادعا می‌کنند وی را تحت درمان قرار داده و تومور را از مغزش جدا کرده‌اند. با این حال وی متوجه می‌شود که تمامی این پروسه یک کلاه‌برداری بوده و این مسئله خشمش را برمی‌انگیزد تا انتقامی خونین از پزشکان گرفته و آن‌ها را با تله‌های مرگ‌بار به چالش بکشد.

حال نیز تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده که یکی از قربانیان جان کرامر یا همان جیگساو معروف سینما را به معرض نمایش گذاشته است.

قربانی جدید جیگساو در تصویری از فیلم Saw X

فیلم Saw X که توسط کوین گرویتریت کارگردانی شده و از بازیگرانی همچون توبین بل، استیون برند و کایکل بیچ بهره می‌برد، برای اکران در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

GidoraNikoGrandmaster HasashiAROStalkermeysambS Ghost of SpartaStarfieldJavad.StarLegend Killerامیر حسینv-alkaline

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا